فرهنگ و هنر

اتفاقات غيرمنتظره براي چند خواننده‌ پاپ

میکروفن و نوازندگیاتفاقات غيرمنتظره براي چند خواننده‌ي پاپ كه شب‌هاي خاطره‌انگيزي در مهر براي موسيقي رقم زدند.

 هيجان‌انگيزترين و متفاوت‌ترين اجراي موسيقي پاپ در دهه‌ي نخست مهر ماه، به اجراي “بابك جهانبخش” در ششمين روز از نخستين ماه فصل پاييز، اختصاص پيدا مي‌كند.

در كنسرت “بابك جهانبخش” در برج ميلاد، طراحي صحنه به شكلي بسيار متفاوت انجام شده بود، به صورتي كه علاوه بر قرار گرفتن يك ماكت بزرگ از آلبوم “اكسيژن” در سمت راست صحنه، براي اجراي تعدادي از قطعه‌هاي خاطره‌انگيز از جمله “اي دل”،‌”ايده‌آل” و “خونه” دكوري جديد‌ براي مخاطبان نمايانگر مي‌شد.
 
**مهدي يراحي و “امپراطور

 
“مهدي يراحي”، خواننده‌ي جوان موسيقي موسيقي پاپ كشورمان نيز پس از اجراي موفقي كه در ماه رمضان داشت، در هفتمين شب از مهر ماه با تدارك اتفاقاتي غافلگيركننده به ديدار مخاطبانش رفت.

“مهدي يراحي” در اين كنسرت ميزبان “محسن چاووشي” شد و قسمت‌هايي از آلبوم جديد خود را با عنوان “امپراطور” براي هوادارانش اجرا كرد كه بدين ترتيب، عنوان جذاب‌ترين اجراي موسيقي پاپ در دهه‌ي اول مهر را به خود اختصاص مي‌دهد.
 
**غرق شدن “احسان خواجه اميري” در خنده  

 “احسان خواجه اميري” در هشتمين شب از مهر ماه در برج ميلاد با هوادارانش ملاقات كرد.
با وجود اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني كه در كنسرت اين خواننده رخ داد، وي پرحادثه‌ترين كنسرت پاپ را روي صحنه برد كه از جمله اين اتفاقات مي‌توان به خراب شدن گرامافون و به تبع آن تغيير بخشي از برنامه كه منجر به غرق شدن “احسان خواجه اميري” در خنده شد، اشاره كرد.
 
**مرتضي پاشايي

 “مرتضي پاشايي” كه در دومين شب از مهر ماه با هودارانش ديدار كرد، به طور تقريبي بي‌حاشيه‌ترين كنسرت پاپ را در دهه‌ي نخست مهر ماه، برگزار كرد.
 
كنسرت “عشق من، ايران من
 
“سالار عقيلي” و “رضا صادقي” نيز در 4 و 5 مهر با همراهي يكديگر و در قالب كنسرت بزرگ “عشق من، ايران من” روي صحنه رفتند.

اين دو خواننده‌ي پرطرفدار، در دهه‌ي اول مهر ماه، ميهني‌ترين كنسرت موسيقي را برگزار كردند كه در آن هر يك از آنها علاوه بر اجراي قطعه‌هاي مربوط به خود، دو قطعه را به صورت مشترك با يكديگر اجرا كردند كه مورد استقبال بسياري از حاضران قرار گرفت./ص

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا