آموزش

آموزش سريع و آسان “انگليسي” تنها در يک ماه + دانلود

برنامه نرم افزار رایانهبا استفاده از نرم افزار بسیار جالب و آموزشی English in a Month زبان انگلیسی را در مدت یک ماه یاد بگیرید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،English in a Month به فارسی (زبان انگلیسی در یک ماه) نرم افزاری بسیار جالب و قدرتمند در زمینه ی آموزش زبان انگلیسی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با به کار گیری آن می توانید به آسانی و در مدت یک ماه زبان انگلیسی را فرا بگیرید. این نرم افزار که یکی از بهترین و موثرترین راه های یادگیری پایه زبان های خارجی با سرعتی باور نکردنی می باشد و سطح زبان شما را از آن چیزی که هم اکنون هستید، بسیار بالاتر ببرد. پایه و اساس کارکرد این اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی به صورت شنیداری، دیداری و فراهم کردن محیطی کاملا انگلیسی می باشد و از روش های روتین آموزشی که با قواعد دستوری شروع می شوند کمتر استفاده می کند که این بسیار لذت بخش می باشد!

این نرم افزار برای تمام اعضای خانواده اعم از کوچک و بزرگ می تواند مفید باشد به گونه ای که افراد خانواده می توانند با به کارگیری راحت اپلیکیشن؛ زبان خود را تقویت سازند. اگر به فراگیری زبان بین المللی علاقه مندید ولی فرصت رفتن به کلاس های گوناگون و شرکت در فعالیت های آموزشی انگلیسی را ندارید اما دارای یک گوشی با سیستم عامل اندروید هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده نرم افزار شگفت انگیز English in a Month را امتحان کنید !

برخی از قابلیت ها و امکانات English in a Month اندروید :

  • شروع آموزش ار حالت مقدماتی تا سطح پیشرفته با انتخاب توسط کاربر
  • ۳۰ درس با افزایش سطح دشواری به صورت پیوسته
  • امکان یادگیری به دو حالت تصویری و نوشتاری
  • امکان نمایش متن کلمات با لمس تصاویر
  • دارا بودن بیش از ۱۵۰۰ تصاویر رنگارنگ
  • شامل بودن ۱۸۰۰ کلمات و عبارات ابراز شده توسط راویان بومی
  • یادگیری زبان و کلمات مختلف با تصویر برای لذت بخش تر شدن یادگیر
  • محیط کاربری ساده و کلاسیک به دور از هر گونه ابهام

براي دانلود فايل نصب کليک کنيد

براي دانلود فايل ديتا کليک کنيد

راهنمای نصب :‌ پس از نصب فایل APK ، فولدر com.elky.likekids.en را در محل Android/data کپی کنید. 

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا