تلفن همراه

آموزش استفاده از فیلتر‌های جدید اینستاگرام

آموزش استفاده از فیلترهای اینستاگرام. برای استفاده از فیلتر‌های جدید اینستاگرام ابتدا باید جدیدترین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید. از گوگل پلی یا اپ استور برنامه را دانلود یا آپدیت کنید. می‌توانید در اینترنت دانلود اینستاگرام با فیلتر چهره را جستجو کنید. با اینکه مدت زیادی از وجود این فیلتر‌ها در اینستاگرام می‌گذرد، اما تعداد زیادی از افراد با این موضوع مشکل دارند. برخی می‌گویند که این فیلتر‌ها برای آن‌ها نمایش داده نمی‌شود.

اگر هنوز مشکلتان رفع نشده‌ است، بهتر است برنامه را ببندید و سپس برای بار دوم آن را باز نمایید. حتی می‌توانید از برنامه خارج شوید و دوباره وارد اکانت خود شوید یا گوشی خود را راه‌اندازی مجدد کنید. بهتر است در ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کنید و از داشتن جدیدترین نسخه آن باخبر شوید.

سپس برنامه را نصب کنید و به بخش استوری بروید. کافی است عکس پروفایل خود در بالای صفحه Feed را لمس کنید.

سپس دوربین را به حالت عادی یا سلفی قرار دهید و با استفاده از فیلتر‌های انتخابی که در پایین صفحه مشاهده می‌کنید، عکس یا فیلم بگیرید.

سپس می‌توانید روی گزینه Your Story بزنید و عکس یا فیلم خود را استوری کنید.

اگر دوست دارید لایو بگذارید، از همان قسمت پایین صفحه روی بخش Live بزنید. یکی از آیکون‌های مختلف فیلتر چهره را انتخاب کنید و با آن لایو خودتان را برگزار کنید.

آموزش استفاده از فیلتر‌های جدید اینستاگرام

فیلتر‌های معروف تر اینستاگرام

۱- فیلتر autmn filter از love.is.masha: این فیلتر برای گرفتن تصاویر گرم و با تم پاییزی مناسب است. با استفاده از این فیلتر حس خوبی می‌گیرید و مخاطبین نیز تصویر شما را بیشتر دوست دارند.

۲- فیلتر KINO از ya.molli: این فیلتر حس بودن در زیر آب را به مخاطبین شما می‌دهد و از تصویر آن که به شکل یک کوسه است هم می‌توانید متوجه این قضیه بشوید. خلاصه، برای داشتن استوری متفاوت و جذاب، حتما از این فیلتر استفاده کنید.

۳- فیلتر‌های Atm؛ و Three Color Pastel از ya.molli: این فیلتر‌ها نیز حالتی خاص و نوستالژیک به تصاویر شما می‌دهند و با استفاده از آن‌ها حس می‌شود که در حال فیلم‌برداری با دوربین‌های قدیمی هستید. برای تنوع در استوری‌هایتان از این فیلتر‌های جذاب و جالب استفاده کنید.

۴- فیلتر Glitchy cam از albestio: این فیلتر بسیار متفاوت است و هنگام کار با آن احساس می‌کنید که با دوربین‌های بسیار قدیمی فیلم می‌گیرید. برای سوپرایز کردن فالوورهایتان و داشتن یک استوری جدید و جالب، از این فیلتر استفاده کنید.

۵- فیلتر Coronas توسط anonamister: با این فیلتر جذاب شبیه کرونا می‌شوید! این فیلتر بسیار محبوب بوده‌ است و بسیاری از اینفلوئنسر‌ها از آن استفاده می‌کردند. انواع داستان‌ها و اتفاقات جالب با استفاده از این فیلتر به وجود آمده‌ است.

دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات در زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا