اجتماعی

آغاز ثبت نام آزمون آيلتس دانشگاه آزاد

 

معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد ثبت نام آزمون آکادمیک جنرال که در تاریخ های ۲۹ آگوست و ۱۲ سپتامبر برگزار خواهد شد، ۲۴ تیر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، آزمون آکادمیک/جنرال در ۲۹ آگوست در شهرهای رشت، شیراز و کرمانشاه و آزمون آکادمیک/جنرال در ۱۲ سپتامبر در شهرهای تهران و تبریز برگزار می شود.

 

ثبت نام برای این آزمون ها ۲۴ تیرماه آغاز می شود.

 

اداره برگزاری آزمونهای استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد همچنین اعلام کرد که متقاضیان آزمون آکادمیک ۱۳ آگوست در اصفهان و همدان به دلیل انجام عملیات به روز رسانی سایت باید برای ثبت نام در این  تاریخ با دفتر مرکزی تماس بگیرند.

 

شروع ثبت نام هر آزمون راس ساعت ۱۰ صبح به وقت رسمی کشور است و مبلغ ثبت نام: ۷،۷۰۰،۰۰۰ ریال بصورت علی الحساب. قيمت قطعی هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام می شود.

 

در صورت افزايش نسبت به مبلغ علی الحساب، داوطلبان مبلغ مابه التفاوت را به حساب مرکز مربوطه واريز کنند و چنانچه قيمت قطعی کمتر از قيمت علي الحساب باشد، مراکز باید مابه التفاوت را به ذينفعان مسترد کنند.

 

داوطلبان شهرهای همدان و اصفهان توجه کردند که از این پس آزمون بخش شنیداری (Listening) با هدفون برگزار می شود.

 

دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به منظور رفاه حال داوطلبان شهرستانی- ساکن در استانهای غیر همجوار تهران- در روز آزمون کتبی تا ساعت ۸:۰۰ شب اقدام به برگزاری آزمون شفاهی کند. از این رو متقاضیان می توانند در صورت عدم تمایل درخواست خود را حداکثر تا ۳ روز پس از مهلت ثبت نام اعلام شده در Timetable از طریق ایمیل ielts@iauset.com اعلام کنند.

 

در صورت عدم دریافت تقاضای داوطلبان شهرستانی یا تکمیل ظرفیت، آزمون شفاهی آنان در روز چهارشنبه قبل از آزمون کتبی به عنوان نزدیکترین روز به تاریخ آزمون کتبی برگزار می شود.

 

انصراف و انتقال زمان آزمون ها و تغییر ماژول از آکادمیک به جنرال و یا بالعکس پس از ثبت نام قطعی، تنها پیش از بازه زمانی ۳۵ روز مانده به تاریخ امتحان کتبی امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است هزینه انصراف و انتقال ۱۹۰۰۰۰۰ ریال است.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا