پزشکی و سلامت

آسپرین (Longevity of life with aspirin،اسید استیل سالیسیلیک)چیست؟

آسپرین (Longevity of life with aspirin،اسید استیل سالیسیلیک)چیست؟

قرص آسپرین چیست؟ عوارض خوردن قرص آسپرین چیست؟ آیا آسپرین روی طول عمر ما اثر میگذارد؟ آسپیرین چگونه باعث افزایش طول عمر ما میشود؟

آیا میدانید قرص آسپیرین چه مزایایی دارد؟ آسپرین روی طول عمر تاثیر میگذارد و افزایش طول عمر را به دنبال دارد. خیلی از افراد مسن میتوانند با مصرف قرص آسپرین از مرگ پیشگیری کنند. بنا بر تحقیقات انجام شده دانشمندان افراد مسنی که آسپرین بیشتری خورده بودند عمر بیشتری کرده اند.

قرصی که باعث افزایش طول عمر میشود!!!

بنابر تحقیقان دانشمندان دانشگاه کارولینای جنوبی، افراد پیری که مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی هستند با خوردن آسپرین به صورت روزانه میتواند طول عمرشان را افزایش دهند. البته قرص اسید استیل سالیسیلیک یا همان قرص آسپرین باید با دوز پایین مصرف شود.

آزمایشات محققان روی افراد مسن بر اساس شاخص مرگ و میر، وزن و بیماری های حاد انجام شده است . آنها دو فرضیه مدل سازی کردند که به تاثیر مصرف آسپرین توسط افراد پیر مربوط میشود.

طبق تحقیقات اگر آسپرین با دوز کم مصرف شود میتوان از ابتلا به سرطان  4 نفراز هر 1000 نفر آمریکایی جلوگیری کرد و از ابتلا 11 نفر به بیماری قلب و عروقی  در سن 51 تا 79 ساله کاست.

با مصرف قرص آسپرین میتوان عمر را تا 0.3 سال افزایش داد. طبق نتایج به دست آمده از بین 1000 نفر هشت نفر به سن 80 سال رسیده اند و سه نفر دیگر هم به سن صد سال رسیده اند.

پس تاثیر قرص آسپرین را در افزایش طول عمر دست کم نگیرید.

قرص آسپرین
آسپرین (Longevity of life with aspirin،اسید استیل سالیسیلیک)چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا