فرهنگ و هنر

آزيتا حاجيان بازیگر سریال کیمیا از علت افسردگی‌اش گفت!

ظرف روزهای گذشته پژمان بازغی بازیگری که این روزها با دو فیلم ناهید” و “این سیب هم برای تو” روی پرده است در گفتگویی از ابتلا به افسردگی سخن گفته بود.

آزیتا حاجیان بازیگر زن باتجربه سینما و تلویزیون و تئاتر که این روزها سریال کیمیا را روی آنتن دارد نیز از افسردگی که پس از بازی در سریال “تاثریا” درگیرش شده بود خبر داده است.

مسئول توقیف شدن نیستم

حاجیان گفته است: من در سینما یا تلویزیون در مقام بازیگر یا چینش بازیگران مسئولیت مشخصی دارم. به‌عنوان بازیگر تنها مسئولیتم این است که یک سناریو خوب را انتخاب کنم و به نحو احسن نقشم را ارائه بدهم. دیگر مسئول توقیف‌شدن یا نشدن و مسائل این‌چنینی فیلم نیستم.

 

وقتی چند قسمت از بازی‌ام حذف شد به مدت دو ماه افسردگی گرفتم

وی ادامه داده است: اما از سوی دیگر ضربات عاطفی عجیبی هم وجود دارد. مثل اینکه من بعد از سریال «تا ثریا» که چند قسمت از بازی تمام بچه‌ها و کارگردانی آقای سیروس مقدم را حذف کردند، به مدت دوماه افسردگی گرفتم. دکتر رفتم و دارو مصرف کردم. فقط به این دلیل که صحنه‌هایی که زحمت زیادی برای آنها کشیده شده بود حذف شدند.

 

چرا با سرمایه اقتصادی و انسانی این مملکت چنین رفتاری می‌شود؟

آزیتا حاجیان خاطرنشان ساخته است: سناریوی این سریال بسیار جذاب نوشته شده بود و بعد از حذف این صحنه‌ها تبدیل به شیر بی‌دم‌ و یال و کوپال شد. گاهی تعجب می‌کنم با تمام نظارتی که برای ساخت یک سریال انجام می‌شود و از فیلترهای مختلفی تا رسیدن به آنتن طی می‌شود، چرا با سرمایه اقتصادی و انسانی این مملکت چنین رفتاری می‌شود؟

شرق

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا