فرهنگ و هنر

آخرین حرف های فرشید نوابی به همسر سابقش الهام چرخنده / خاتمه کلام

با توجه به گفته های چند روز گذشته الهام چرخنده و فرشید نوابی نسبت به اتفاقات اخیر ، فرشید نوابی در آخرین پست اینستاگرام خود نوشت:

هموطنای عزیزم.مهربانان سرزمینم.خواستم عرض حقیر رو توجه بفرمایید که بیش از این ورود به زندگیه خصوصی و پرسشها و مخالفتها و موافقتها اسیب مستقیم اون به پسر من ارسطو و پسر خانم چرخنده خواهد بود و بس.حرمت حضور محضر شریف مردم.

حرمت زندگیه گذشته که به شکل یادگاری مشترک و زنده حاصل ان است و حرمت هر عملکرد که فقط خداوند قاضی عادل ان بوده و خواهد بود و نگاه منصفانه و نه داورانه به هر شکل ایجاب میکنه بحث ها وقضاوتها رو موکول به صاحب اصلی یعنی خداوند کنیم و بگذاریم بیش از این حریم و حرمتها اسیب نبینه.

باور مذهبی در همه ما هست و شکوفا شدن یا پر رنگ و کم رنگ شدنش یک مسیله کاملا شخصی و درونیه.پس حرمت حریم گذشته رو حفظ کنیم و غیرت رو ملاک همه چیز قرار بدیم..

مرد ایرانی زن ایرانی تفاوتش با تمام تمدنها وجود همین غیرت متمدنانه س.سایه حق بالای سرتون.کوچک شما.

فرشید نوابی

در ادامه این توضیحات الهام چرخنده و پسرش شایان هم توضیحات دیگری نوشتند:

الهام چرخنده:

ممنون احسنت به شما ..پست بسیار خوب و درست و به جایی بود ..سایتون بر سر مادر و ارسطوی عزیزم مستدام ..

یا علی

درجواب فرشید نوابی:

منهم برای شما و هر چه شما رو متعالی کنه بهترینها رو ارزومندم .شما به عنوان مادر فرزندم و به عنوان کسی که بیش از یک دهه شریک زندگی من بودید حرمتتون واجبه.

و هر بی احترامی به شما شکستن حرمت یک فصل از زندگیه من همینجا ودر محضر مردم عرض میکنم باور مذهبی در شما همیشه بوده و عفت و پاکیه شما ستاره درخشان زندگیه گذشته منه.

پسر بزرگ الهام چرخنده :

سلام ..ممنونم برای درایت شما و اینکه به ارامش من و برادر لابه لای هجمه منفور دشمنان دین و اسلام فکر کردید …برای سالها مهربانی شما ممنون و دعا گو هستم. . شایان شعبانی

در جواب فرشید نوابی:

پسر خوب و دوست داشتنی..تو همیشه رفیق خوب من و لحظه های زیبای قد کشیدن و بزرگ شدنت در ذهن من و یادگار لحظات با هم بودن خواهد بود.مثل کوه کنار مادر باش و نگذار هیچکس خمی به ابرویش بیاورد که این بزرگترین وظیفه در مقام فرزند است.امیدوارم ارزوی مادر براورده و یک روز تابلوی دکتر شایان شعبانی را ببینیم.خدا پشت و پنهات.

حق یارتون

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا