حوادث

یک بجنوردی، یکشبه میلیاردر شد!

یک اتفاق جالب:

فردی که در یکی از شعب بانک آشخانه دارای حساب بود وقتی برای برداشت یارانه خود به دستگاه خود‌پرداز مراجعه کرد متوجه شد ۱۱میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به حسابش واریز شده و او را یکشبه میلیاردر کرده است.

وقتی این شهروند بجنوردی که دارای معدنی در آشخانه است قصد برداشت مبلغ یارانه خود را داشت متوجه می‌شود با وجود کسر مبلغ از حسابش همچنان حسابش به دلیل نامعلومی مسدود است. با مراجعه این شهروند به مسئولان او متوجه می‌شود که طبق سیستم بانکی در این نقل و انتقالات اشتباهی، علاوه بر اینکه چیزی عایدش نشده یک میلیارد تومان نیز به بانک بدهکار است و طبق سیستم بانکی باید این مبلغ را پرداخت کند!

به نقل از صبحانه، دیروز پس از پیگیری‌های خبرنگار، مدیر شعب بانک تجارت خراسان شمالی از چنین اتفاقی ابراز بی‌اطلاعی و صحبت درباره آن را به روز دیگری موکول کرد.

رضوان مهرجو پس از پیگیری‌های مجدد خبرنگار اظهارکرد: با بررسی‌های انجام گرفته مطلع شدیم این اشتباه به سبب جابجایی دیتا سنترهای بانک روی داده و مسئولان حراست و همچنین انفورماتیک شعبه مرکزی در تهران پیگیر این موضوع هستند.

مهرجو تصریح کرد: مانده حساب ۱۱ میلیاردی صرفا از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز نمایش داده شده و وجود خارجی ندارد و به دلیل مسدود بودن حساب که توسط سیستم انجام شده هیچ انتقال وجهی انجام نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا