آرایش و زیبایی

چگونه رنگ مو را پاک کنیم؟

چگونه رنگ مو را پاک کنیم؟

پاک کردن رنگ مو

آیا موهایتان را رنگ کرده اید و رنگش را دوست ندارید؟ آیا از رنگ مویتان خسته شده اید و قصد پاک کردنش را دارید؟ ما در زیر آسانترین روش را برای پاک کردن رنگ مویتان پیشنهاد میدهیم.

آب داغ:

برای از بین بردن رنگ مویتان در هربار شستشو از آب داغ استفاده کنید. همه رنگ موها اگر بین 15 تا 20 بار شسته شوند پاک میشوند. روی جعبه رنگ مو نوشته شده که با چندبار شستن از موهایتان پاک میشوند. در هربار شستشوی موهایتان از آب داغ استفاده کنید. پایان حمام هم از آب ولرم استفاده کنید. به موهایتان نرم کننده بزنید تا به شکنندگی دچار نشوند.

روغن

بعد از شستن موهایتان با آب داغ و شامپو، موهایتان را به صورت کامل خشک نکنید. یک ظرف کوچک بردارید و در آن  آب داغ را با روغن نارگیل مخصوص مو بریزید. این مایه بدست آمده باید گرمایش به حدی باشد که بتوانید آن را روی پوست سرتان بزنید. با روغن موهایتان را ماساژ دهید. با یک حوله به مدت یک ساعت موهایتان را بپوشانید. بعد از یک ساعت موهایتان را دوباره با آب داغ بشویید و در انتها با آب سرد یا معمولی آب بکشید. دوباره بعد از شستشو از نرم کننده استفاده کنید. اگر از آب داغ و روغن استفاده کنید زودتر رنگ مویتان پاک میشود.

  قرص ویتامینC و آب

چند قرص ویتامین سی بردارید، آنها را خرد کنید و آب به آن اضافه کنید تا خمیری شکل شود. خمیر باید کل پوست سرتان را بپوشاند. این روش برای رنگ موها با دوام بالا موثرند. تا سی مرتبه شستشو این خمیر باید نیم ساعت روی موهایتان بماند  و بعد  با آب گرم شسته شود. این کار باید مرتب انجام شود. در این روش رنگ موهای سخت هم بین 8 تا ده بار اصولا پاک میشوند.

استفاده از آبلیمو:

یک لیمو ترش بردارید آن را نصف کرده و آب آن را در کاسه ای بریزید و پوست سر را با آن ماساژ بدید . بقیه آبلیمو را هم به موهایتان بزنید. اجازه دهید نیم ساعت بماند . بعد موها را ابتدا با آب داغ و بعد با آب گرم بشویید. پوست سر را خیلی چنگ نزنید زیرا باعث سوزش میشود. در آخر برای موهایتان از یک شامپو و نرم کننده مناسب استفاده کنید.

استفاده از مایع لباسشویی و ظرفشویی:

1/4 قاشق مایع لباسشویی و 1/4 قاشق مایع ظرف شویی را بردارید و در شامپویتان بریزید و موها را با آن شامپو شستشو دهید. این کار رنگ موها را سریع پاک میکند. اگر شامپویتان به جای معمولی ضد شوره باشد نتیجه سریعتر هم میشود. این روش نباید مداوم مصرف شود. بهترین روش همان استفاده از آب داغ به صورت مداوم است.

چگونه رنگ موی خراب شده را سریع پاک کنیم؟

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا