آرایش و زیبایی

پاسخ “سوالات پوستی” خود را اینجا مشاهده کنید

خال پوستگروه علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران؛ بخشی از پاسخ سوالاتی که کاربران  مطرح کرده بودند را منتشر كرد.

اما پاسخ  سوالات برخي از کاربران درخصوص “بیماری های پوستی” كه توسط دكتر پرویز طوسی متخصص اين رشته داده شده است، به شرح ذیل است:

*

درمان جوش سرسیاه چیست؟

پاسخ از: پرویز طوسی، متخصص پوست و مو: درمان این اختلال پوستی، دارویی است که موجب جداشدن سلول‌ها شده و “جوش‌های سرسیاه” را درمان می‌کند.

*

سلام برای سفت شدن پوست شل چکار باید کرد؟

پاسخ از: پرویز طوسی، متخصص پوست و مو: ماساژ هم تأثیری ندارد. پوست به تدریج و با افزایش سن پیر و شل می‌شود لیزر می‌تواند تا حدودی در درمان موثر باشد.

*

روشی برای روشن شدن پوست بدون عوارض وجود دارد؟

پاسخ از: پرویز طوسی، متخصص پوست و مو: مصرف مرتب ضد آفتاب و داروی کراتولتیک توصیه می‌شود.

*

سلام نوع پوست چگونه تعیین می‌شود؟

پاسخ از: پرویز طوسی، متخصص پوست و مو: این امری روشن است تشخیص پوست چرب و خشک کاملاً واضح است.

*

سلام من 22 ساله هستم. روی صورتم مدام جوش در میاد بخصوص پیشونیم که دونه‌های خیلی ریزی در میاد و خارش میده به نظر شما من باید چکار کنم؟ میشه راهنماییم بفرمائید

پاسخ از: پرویز طوسی، متخصص پوست و مو: با توجه به علائمی که اشاره کردید باید برای درمان به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

*

من تقریبا 31 ساله هستم هنوز جوش‌هایی روی صورتم در میاد و بعضی وقت‌ها مدت زمان خوب شدن جوش‌ها تا 3 هفته بیشتر طول می‌کشد تقریبا یکسال هم تحت نظر پزشک قرص و پماد دست ساز استفاده می‌کردم و آیا درسته که میگن با مصرف مداوم زینک اکساید جوشها و جای اون‌ها از روی صورت محو میشه؟ ممنون از زحماتتون .

پاسخ از: پرویز طوسی، متخصص پوست و مو: نه مصرف مداوم زینک اکساید تاثیری در درمان جوش ندارد زیرا این پماد پوست را چرب می‌کند در صورتیکه در اینگونه موارد باید پوست را خشک نگه داشت و از صابون و داروهای خشک کننده استفاده نمود. داروهای مختلف اثرات مختلف دارد و دور درمان باید طی شود.

*

بیماری پوستی صدفی راه حل درمانی دارد. باید چکار کنم راهنمایی فرمایید؟

پاسخ از: پرویز طوسی، متخصص پوست و مو: بله درمان برای این عارضه پوستی وجود دارد باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا