فناوری

هيجان و سرگرمی با يک تبلت ايرانی + دانلود

طعم واقعی هیجان را با نصب TRAFFIC RACER روی تبلت ایرانی مینیاتور بچشید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ چند هفته‌ای بیشتر نبود که تصمیمم برای خرید تبلت یکی از شرکت‌های خارجی قطعی شده بود تا اینکه با خودم فکر کردم که بهتر است با دوستان و کارشناسان تحریریه خودمان هم مشورتی کنم. بعد از کلی مشورت و نظرات کارشناسی یکی از دوستانم تو تحریریه دریچه فناوری اطلاعات برام تبلت ایرانی مینیاتور مدل TM 8 را معرفی کرد.

TM 8 در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و نارنجی است که از اندروید 4.0.1 پشتیبانی می‌کند و قابل ارتقا نیز هست. پردازنده 1.5 گیگاهرتز دارد و صفحه نمایش 7 اینچی حرارتی با قابلیت تشخیص 5 نقطه همزمان که باعث شده از تمامی بازی‌های اندرویدی پشتیبانی کند. با کمی فکر متوجه شدم که این تبلت خیلی با سلیقه کاری من خیلی جور در می‌آمد و البته خیلی هم ارزان از مدل مشابه خارجیش که قرار بود خریداری کنم.

من هم که بیشتر هدفم از خرید تبلت وبگردی و سرگرمی بود. خلاصه بعد از خرید تبلت مینیاتور چند تا بازی هیجان و انگیز و مهیج را روی این تبلت نصب کردم. از Cut the Rope و Subway Surfers گرفته تا TRAFFIC RACER و… خواستم تا برای یکبار هم که شده طعم هیجان و سرعت رو تجربه کنم ابتدا برای همین بازی TRAFFIC RACER رو که چند روز پیش تو دریچه معرفی کردیم رو نصب کردم. این بازی به حدی جالب و سریع اجرا شد مثل اینکه TRAFFIC RACER روی این تبلت یکپارچه سازی شده بود که ساعت‌ها من رو مشغول خودش کرد.

اگر تبلت ایرانی مینیاتور دارید براتون توصیه می‌کنم بازی TRAFFIC RACER رو حتما نصب کنید چرا که بهتر است قدری از دنیای واقعی دور شویم و به دنیایی پر از هیجان و سرعت برویم، لینک دانلود بازی در پایین صفحه قرار داده شده است.

  مشخصات
حجم: 41.9 مگابایت | نسخه مود شده (پول بی نهایت)
نسخه: 1.7.0
اجرا در: اندروید 2.3.3 و بالاتر
امتیاز:

برای دانلود اینجا کلیک کنید

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا