آقایان

معرفی بهترین عطرهای مردانه سال ۲۰۱۸ بر حسب رایحه

بهترین عطرهای مردانه سال ۲۰۱۸ با رایحه‌ تلخ

۱- Narciso Rodriguez Bleu Noir:

Narciso Rodriguez Bleu Noir یکی از بهترین ادکلن‌های تلخ مردانه است و طبیعتی نسبتاً خنک دارد. آنانی که می‌خواهند در فصل بهار و تابستان ابهت بیشتری داشته باشند و جذاب‌تر به نظر برسند می‌توانند از این عطر استفاده کنند. رایحه‌ این عطر از هل، مشکل و سدر ناشی می‌شود و می‌تواند هر مردی را خاص‌تر از آن‌چه که هست نشان دهد.

۲- He Wood Rockey Mountain:

He Wood Rockey Mountain عطری است مناسب مردانِ طبیعت‌گرا، آنانی که از بوی چوب طبیعت، از استواری کوه‌های آن خوششان می‌آید.

He Wood Rockey Mountain محصول برند کانادایی دیسکوارد بوده و ادو تویلتی عالی برای آقایانی است که به دنبال خاص بودن هستند.  رایحه‌ تلخ این ادو تویلت تلخ مردانه، ناشی از زنبق کانادایی، کهربا، مشک و فلفل سفید است.

۳- Encre Noire EDT:

این عطر از جمله بهترین عطرهای برند لالیک است که هر ساله در زمره‌ عطرهای مخصوص قرار می‌گیرد. رایحه‌ تلخ آن ناشی از چوب کشمیری، وتیور و سرو است. با استفاده از ادوتولیت Encre Noire EDT می‌توان در هر محفلی درخشید و اعتماد به نفسی دوچندان داشت.

۴- Attitude Extreme EDT:

بهترین عطرهای مردانه سال 2018

این عطر تلخ مردانه، به مثابه‌ یکی از بهترین عطرهای مردانه سال ۲۰۱۸ از برند مشهور آرمانی است و البته به سبب لاکچری بودن‌اش از قیمتی نسبتاً بالا برخوردار است. Attitude Extreme EDT ادوتویلتی است مخصوص کسانی که به کلاس خود اهمیت می‌دهند و از لوازم لاکچری استفاده می‌کنند. این عطر طبعی گرم دارد و نت‌های آغازین آن لیمو و دانه‌ قهوه، نت‌های میانی، هل و اسطوخودوس و نت‌های پایانی، سدر و نعناع هندی و کهربا هستند. اگر به دنبال عطری بسیار تلخ هستید، Attitude Extreme EDT یکی از بهترین گزینه‌ها ست.

۵- Surf For Men EDT 212:

بهترین عطرهای مردانه سال 2018

Surf For Men EDT 212 عطری است تلخ از برند کارولینا. این عطر، رایحه‌ای دریایی دارد و می‌تواند طراوت و آرامش دریا را به همراه داشته باشد. نت آغازین آن آب دریا ست، نت میانی گریپ فروت و در نت پایانی از نعناع هندی استفاده شده است.

بهترین عطرهای مردانه سال ۲۰۱۸ با رایحه‌ شیرین

۱- Gentlmen Only Casual Chic EDT:

بهترین عطرهای مردانه سال 2018

Gentlmen Only Casual Chic EDT از جمله عطرهای خنک و شیرین برند ژیوانشی است. با این عطر می‌توان در فصل بهار میان دوستان و آشنایان درخشید و رایحه‌ای عالی از خود در هر محفلی به جای گذاشت. نت‌های آغازین شامل هل، زنجبیل، گل شمعدانی و سرو کوهی می‌شوند. پس از نت‌های آغازین رایحه‌ نعناع، سدر و چوب توس و در آخر نیز رایحه‌ای عالی از چوب صندل، خس خس، آمبروکسان و وانیل به مشام می‌رسد.

ادوتویلت Gentlmen Only Casual Chic EDT از قیمت بالایی برخوردار نیست.

۲- Bogart Story Blue EDT:

بهترین عطرهای مردانه سال 2018

Bogart Story Blue EDT ادوتویلتی است که توسط ژاک بوگارت ساخته شده و رایحه‌ای شیرین و طبعی خنک دارد. آقایانِ خوش‌پوش می‌توانند از این عطر شیرین مردانه استفاده کنند و در هر محفلی خاص بودنِ خود را نشان دهند.

در رایحه‌های آغازین، بوی لیمو، بامبو و هل به مشام می‌رسد. اندکی که می‌گذرد بوی ترکیب نت‌های میانی که شامل گریپ‌فروت، رایحه‌ آب و رایحه‌های گیاهی است خود را نشان می‌دهد و در آخر نیز بوی کهربا، مشک و چوب صندل پخش می‌شود.

۳- Lacoste Poure Homme EDT:

بهترین عطرهای مردانه سال 2018این عطر نیز در زمره‌ عطرهای شیرین و خنک مردانه به شمار می‌رود و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در فصل بهار باشد. نت‌های آغازین شامل گریپ فروت، آلو سیاه و سیب سبز هستند، نت‌های میانی‌اش فلفل صورتی، هل و  دارچین و نت‌های پایانی چوب صندل، نیشکر و وانیل.

این ادوتویلت فرانسوی ساخت شرکت لاکوست در عین آن که رایحه‌ای فوق‌العاده دارد، از قیمتی مناسب نیز برخوردار است و به این ترتیب موردی عالی برای کسانی است که خواهان عطری عالی و در عین حال با قیمت مناسب اند.

۴- Eros EDT:

بهترین عطرهای مردانه سال 2018

عطر ورساچه Eros EDT پیش از همه از جعبه‌ای عالی برخوردار است و می‌تواند یک گزینه‌ عالی و لوکس برای خانم‌هایی باشد که می‌خواهند به همسر یا پارتنرشان ادکلن هدیه بدهند. این عطر شیرین مردانه عطری است بسیار خاص و به همین دلیل بایستی افراد خاص از آن استفاده کنند.

 نت‌های ابتدایی آن نعناع و سیب سبز هستند که با لیمو ترکیب می‌شوند. در نت‌های میانی از عنبر، شمعدانی و دانه تونکا استفاده شده و سرانجام در نت‌های پایانی وانیل، سدر و وتیور به کار گرفته شده است. لذا می‌توان گفت رایحه‌ این عطر ترکیبی از شیرین و تند است.

عطر Eros EDT ساخت کمپانی مشهور ورساچه از کشور ایتالیا می‌باشد، اما در عین حال قیمتی مناسب دارد. از این عطر استفاده کنید تا معنای «ماندگاری رایحه» را به صورت انضمامی دریابید.

۵- Allure Homme Sport EDT:

بهترین عطرهای مردانه سال 2018

کمپانی فرانسوی شنل از جمله با سابقه‌ترین کمپانی‌های تولید کننده‌ عطر و ادکلن است و عموماً تمرکزش بر روی تولید عطرهای زنانه می‌باشد. اما ادوتویلت Allure Homme Sport EDT از جمله معدود محصولات مردانه‌ این کمپانی است که رایحه‌ای شیرین و خنک دارد.

آقایانِ شیک‌پوش می‌توانند از این ادوتویلت برای رفتن به شرکت و سایر مکان‌های رسمی استفاده کنند.

نت‌های این عطر ورزشی، به قرارِ زیر اند:

  • نت‌های آغازین: آلدهید، پرتقال ماندارین، آب دریا
  • نت‌های میانی: سدر، شکوفه‌ بهارنارنج، فلفل سیاه
  • نت‌های پایانی: مشک، خس خس، وانیل، کهربا، دانه تونکا، لامی

مجله اینترنتی زندگی سالم

آرش شمسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا