فرهنگ و هنر

فیلم‌های تلویزیونی به مناسبت اربعین حسینی

شبکه‌های مختلف تلویزیون به مناسبت اربعین حسینی فیلم‌های مختلفی را تدارک دیده‌‌اند.

شبکه‌های مختلف تلویزیون به مناسبت اربعین حسینی فیلم‌های مختلفی را تدارک دیده‌‌اند که از میان آنها می‌توان به مقصد، اربعین، مهتاب روی سکو، روز عزیز، اشغالگر، مرد تاریکی و دردهای فانتومی اشاره کرد.

شبکه یک

فردا: ساعت ۹، اشغالگر‌/‌ ساعت ۱۶: عشق فقط یک‌کلام
به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «اشغالگر» به کارگردانی دانیل کالپارسورو، فردا ساعت ۹ صبح از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم با بازی آلبرتو آمان و آنتونیو دیلا توره محصول ۲۰۱۲ اسپانیاست.

فیلم سینمایی «عشق فقط یک کلام» به کارگردانی کرامت پورشهسواری با نقش‌آفرینی پروین ملکی، فرهاد بشارتی و مهرداد فیاض، فردا ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه دو
فردا: ساعت
۸، خداوند لک‌لک‌ها را دوست دارد‌/ ‌ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، مقصد‌/ ‌ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، دردهای فانتومی
انیمیشن «خداوند لک‌لک‌ها را دوست دارد» به کارگردانی مشترک سعیده ذاکری و هما شکیبی، فردا ساعت ۸ صبح از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «مقصد» به کارگردانی اصغر نعیمی، فردا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. رامین راستاد، سحر قریشی و محمود عزیزی در این فیلم بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی «دردهای فانتومی» به کارگردانی میتاس امسک، فردا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید.

شبکه سه
فردا: ساعت
۱۴ و ۳۰ دقیقه، اربعین‌/‌ ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه، مهتاب روی سکو
فیلم تلویزیونی «اربعین» به کارگردانی علیرضا رزازی‌فر، فردا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه مصادف با اربعین حسینی روی آنتن شبکه سه می‌رود. شقایق فراهانی و داوود مقامی، بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «مهتاب روی سکو» به کارگردانی فیما امامی، فردا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه سه می‌رود. حسین محجوب، مرضیه خوش‌تراش و امیررضا دلاوری از بازیگران این فیلم هستند.

شبکه چهار
فردا: ساعت
۲۰ و ۳۰ دقیقه، حتی اگر شب باشد
فیلم سینمایی «حتی اگر شب باشد» به کارگردانی منیر قیدی، فردا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار پخش‌می‌شود.

شبکه تهران
فردا: ساعت
۹، خورشید مصر‌/‌ ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه، مرثیه‌‌ای برای مرتضی
انیمیشن «خورشید مصر» به کارگردانی نادر یغمائیان و شهرام خوارزمی، فردا ساعت ۹ صبح از شبکه تهران پخش‌می‌شود.

فیلم تلویزیونی «مرثیه‌‌ای برای مرتضی» به کارگردانی سعید دریادل، فردا ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه تهران به‌‌نمایش درمی‌آید. حسین سلیمانی، رحیم نوروزی، حدیثه تهرانی، مینا جعفرزاده، مهدی فقیه و میرطاهر مظلومی در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «مادرم باش» به کارگردانی مسعود رشیدی، فردا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما روی آنتن می‌رود. فرامرز صدیقی، زهره صفوی، رامین راستاد، شیوا بلوریان و علی امجدی در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پشت ابرها»، «مسافر ری»، «سربازرس مونتالبانو»، «مرد تاریکی» و «لونا مهمانی از دریا» فردا ساعت ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

منبع : جام جم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا