فرهنگ و هنر

“فرید” به شخصیت واقعی من بسیار نزدیک است

سیاوش خیرابی فرید آوای بارانکاراکتر “فرید” به شخصیت واقعی و اصلی خود من بسیار نزدیک است.

“سیاوش خیرابی” بازیگر نقش “فرید توتونچی” در سریال “آوای باران” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص پذیرش این نقش گفت: آشنایی من با “حسین سهیلی زاده” به بازی در کارهای قبلی وی برمی‌گردد که وی پس از تماس با من پیشنهاد نقشی متفاوت با کارهای قبلی که تا به حال بازی کرده بودم را به من داد.

وی افزود: پس از خواندن نقش “فرید” به نظرم این کاراکتر خوب و جذاب بود بنابراین ایفای این نقش را پذیرفتم.

“خیرابی” ادامه داد: خود من مدتی بود که به فکر ایفای یک نقش متفاوت از کارهای قبلی‌ام بودم بنابراین این موقعیت را بسیار مناسب دیدم چرا که این سریال دارای متن قوی و گروه حرفه‌ای بود.

وی در خصوص نزدیکی نقش “فرید” به شخصیت واقعی خود اظهار داشت: “فرید” از بسیاری بعدها نزدیک به شخصیت واقعی خودم است برخلاف اینکه همه با توجه به سریال‌ها و کاراکترهایی که تاکنون بازی می کردم شخصیت من را آنگونه می‌دیدند ولی یک جورایی فرید نزدیک به شخصیت اصلی خودم است.

“خیرابی” در خصوص شخصیت “فرید” عنوان کرد: “فرید” پسری است که خیلی زود به بلوغ فکری رسیده و به خاطر برخی مشکلات با خانواده‌اش بر سر خانه و زندگی و پولی که خرج می‌کنند از آنها جدا شده و مستقل زندگی می‌کند.

وی تصریح کرد: “فرید” مدیر یکی از بخش‌های شهرداری است و تمام نقش فرید، مستقل بودن آن است.

وی در خصوص بازخورد و ارتباط مردم با این نقش اظهار داشت: برای اولین بار است که این نقش را تجربه می‌کنم و خداروشکر که مردم تا این زمان پخش سریال راضی بودند امیدوارم تا انتها از این مجموعه راضی باشند.

وی خاطرنشان کرد: از گروه خوب این مجموعه بسیار تشکر می‌کنم چرا که این دوستان باعث دیده شدن ما و خوشحالی مخاطبان می‌شوند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا