فرهنگ و هنر

فرزاد حسنی با «کوله پشتی» بر می گردد؟!

شنیده ها حکایت از بازگشت برنامه پرطرفدار کوله پشتی به شبکه سه دارد.

 

در حالی که این روزها شبکه سه مجری های پرطرفدار خود را در اختیار ندارد و علیخانی، ضیاء و فرزاد حسنی در حال استراحت هستند خبرهایی به گوش می رسد که حکایت از بازگشت فرزاد حسنی به شبکه جوان دارد.

از قرار معلوم شبکه سه قصد دارد سری چهارم کوله پشتی را در ایام تابستان و بعد از جام جهانی فوتبال روی آنتن ببرد. اتفاقی که به گفته زین العابدین (مدیر شبکه سه) هنوز به قطعیت نرسیده و شبکه در حال بررسی طرح یپشنهادی این برنامه تلویزیونی است.

اما شاید بزرگترین چالش در این میان حضور فرزاد حسنی روی صندلی اجرای کوله پشتی است. فرزاد حسنی که آخرین بار با اجرای ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو رو به روی مردم نشسته بود، قرار بود ویژه برنامه روز پدر شبکه دو را نیز اجرا کند اما بنا به بعضی معذوریت ها مدیران تلویزیون اجازه پخش زنده این برنامه را صادر نکردند و از تهیه کننده برنامه و فرزاد حسنی خواستند این برنامه را به صورت تولیدی آماده پخش کنند که این موضوع باعث انصراف حسنی از اجرای این برنامه شد.

با این تفاسیر و حساسیت هایی که روی اجرای زنده فرزاد حسنی وجود دارد باید صبر کرد و دید مدیران شبکه سه می توانند مجوزهای لازم برای اجرای زنده حسنی را اخذ کنند یا مجری دیگری جایگزین حسنی خواهد شد؟!
منبع:caffecinema.com

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا