آرایش و زیبایی

چالش رفتن به آرایشگاه در دوره کرونا

آیا رفتن به آرایشگاه بی خطر است ؟

به دنبال همه گیری فعلی ویروس کرونا در جهان، بازگشت به برخی از عادت های قبلی زندگی باید آهسته و محتاطانه باشد برای مثال برای رفتن به آرایشگاه یک مانیکور کار و یا اصلاح کننده ابرو نمی تواند شش پا یا یک و نیم متر از شما فاصله بگیرد.

با این وجود، همزمان با شروع کار آرایشگاه ها با اجرای مجدد مرحله به مرحله بازگشایی، سالن های ناخن با محدودیت هایی بازگشایی شده اند و سایر آرایشگاه ها در هفته های آینده به دنبال بازگشایی هستند.

بنابراین  این سؤال مطرح می شود: اگر سالن باز است، آیا واقعاً نوبت گرفتن برای کار ناخن و آرایش درست است؟

جوشوا زایخنر،متخصص پوست در نیویورک، توضیح می دهد: “شما نمی توانید ازنظر اجتماعی در آرایشگاه کاملاً فاصله گذاری درستی داشته باشید.

فاصله گذاری درست یک مشکل جدی در آرایشگاه است زیرا ما می دانیم که کرونا ویروس معمولاً از طریق قطرات تنفسی وحرف زدن هم پخش می شود، در صورت نزدیکی با سایر افرادی که در یک فضای محدود مانند یک سالن کوچک با هم معاشرت می کنند به راحتی می توانند از هم کرونا بگیرند.

ما همچنین می دانیم که ویروس می تواند برای مدت زمان کوتاهی روی سطوح مختلف زندگی کند، بنابراین خطر رد و بدل شد هوای آلوده و هر چیزی که به طور مناسب بین مشتریان ضد عفونی نشود، از صندلی ها و میزها تا یک جفت گیره در آرایشگاه وجود دارد. بنابرای به صلاح است که فعلا قید آرایشگاه رفتن را بزنید!

مگان دکر/باهو لایف ترجمه از الهام شهیدان

گروه مترجمین مجله اینترنتی زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا