آموزشفناوری

عمر باتری تلفن همراهتان را دو برابر کنید + دانلود نرم افزار

2x Battery Pro – Battery Saver نرم افزاری قدرتمند برای سیستم عامل اندروید است، این برنامه با استفاده از روش های علمی و عملی می تواند عمر باتری گوشی یا تبلت شما را دو برابر کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ آیا برای شما هم پیش آمده است که در لحظات حیاتی و ضروری تلفن همراه یا تبلت اندرویدی تان خاموش شود؟ این نرم افزار 2x Battery Pro – Battery Saver برای افزایش عمر و کارایی باتری گوشی های اندرویدی ارائه شده است، برنامه با تحلیل عملکرد و وضعیت باتری شرایط مناسب را برای افزایش زمان کارکرد باتری پیش بینی می کند. برای مثال زمانی که میزان باتری تلفن همراه شما به 15 درصد رسید، برنامه به صورت خودکار میزان نور صفحه نمایش را کاهش می دهد. البته شما می توانید نرم افزار را نسبت به خواسته های خود سفارشی سازی کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: آیکون های زیبا، ارائه اطلاعات دقیق، ارائه گزارش های تحلیلی از میزان سلامتی باتری و … اشاره کرد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر

حجم نرم افزار: 3.1 مگابایت

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا