آموزشفناوری

صفحه نمایش رایانه تان را قفل کنید + دانلود نرم افزار

با استفاده از این نرم افزار ScreenBlur قادر خواهید بود بر روی صفحه نمایش رایانه تان رمز عبور قرار دهید و یا فعالیت های آن را محدود سازید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ ScreenBlur یک نرم افزار امنیتی برای محافظت از دسترسی افراد به رایانه است، با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی صفحه نمایش رایانه تان رمز عبور قرار دهید یا عملکرد های عادی آن را محدود سازید. برای مثال می توانید نرم افزار را به گونه ای تنظیم کنید که پس از گذشت 5 دقیقه کلیک چپ کردن غیر ممکن شود تا زمانی که رمز عبور تعیین شده را وارد کنید. در صورتی که رمز عبور تعیین شده را فراموش کردید نگران نباشید می توانید رایانه را restart و پس از روشن شدن دوباره پوشه اصلی نرم افزار را پاک کنید تا برنامه دوباره از شما رمز عبور بخواهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان سفارشی سازی برنامه نسبت به خواسته های خود، محیط کاربری جذاب، افزایش امنیت رایانه و … اشاره کرد.

 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 ورژن: ScreenBlur 1.3

حجم نرم افزار: 516 کیلوبایت

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا