فناوری

دانلود نرم افزارهای تلفن همراه

برنامه نرم افزار رایانهبه گزارش قم فردا به نقل از باشگاه خبرنگاران تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

لانچر آیفون برای آندرید – آندروید

این برنامه یک لانچر قدرتمند برای اندروید است که شما میتوانید تحت شرایط این برنامه یک محیط کامل از سیستم عامل ای او اس را بر روی گوشی خود داشته باشید و زیبایی های سیستم اپل را به راحتی در اندروید حس کنید

ویژگی ها:

وضوح بیشتری را تجربه کنید
پیاده سازی کامل از اپل و کارایی های تحت آن.
استفاده از اپل انیمیشن.
ساعت دینامیک و آیکون تقویم .
ترکیب کاملی از سبک های زیبا و ویژگی های مدرن آندروید

دانلود

باز کردن قفل با صوت – سیمبین

نرم افزار Sonic Unlock Free v1.0 که یک برنامه جالب و جذاب است که شما می توانید با صدای خود قفل گوشی را باز کنید و یا اینکه گوشی خود را قفل نمایید.البته به شرط اینکه در ابتدا صدایی از خود با کلمه عبور را برروی نرم افزار ضبط کنید و برای باز کردن گوشی کافی است کلمه عبوری را که ذخیره کرده اید را تکرار کنید تا نرم افزار بعد از انالیز سریع قفل را باز یا بسته نماید.این نرم افزار برروی گوشی های Symbian 3 و Symbian Anna و Symbian Belle قابل نصب است.

دانلود

تست همراه – جاوا

نرم افزار تست همراه ، شامل مجموعه ای از سوالات چهار گزینه ای ( بالغ بر ۴۸۰۰ تست ) به همراه پاسخ آنها در درس های ریاضی , معارف , ادبیات و … بوده و چندین امکان دیگر نیز دارد و گزینه ایی مناسب برای افراد کنکوری است در مواقعی که به کتاب دسترسی ندارند این نرم افزار به صورت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی ها کار میکند.

دانلود

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا