جهانفناوری

خانه‌های هوشمند در راه است

یک شرکت تولیدکننده کالاهای الکترونیکی از خانه هوشمند خود که در آن تمام وسایل خانه با یکدیگر مرتبط هستند و حتی با اعلام زمان خواب به طور خودکار خاموش می‌شوند، رونمایی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه بین‌المللی کالاهای الکترونیکی مصرفی در سال‌جاری ۲۰۱۴ در لاس وگاس آمریکا افتتاح شد و خانه هوشمند این شرکت تولیدکننده کالاهای الکترونیک نیز ارائه شد.

این خانه هوشمند امکاناتی فراهم می‌آورد تا تلویزیون‌های هوشمند وسایل خانه و گوشی‌های هوشمند به عنوان یک شبکه واحد به هم متصل شده و کنترل شوند.

خانه هوشمند به کاربران امکان می‌دهد ابزارهای شخصی و وسایل الکترونیک خانه، ‌از یخچال فریزر و ماشین لباسشویی گرفته تا تلویزیون را تنها به وسیله نرم‌افزار کنترل و مدیریت کنند.

این خانه هوشمند با ارائه سه قابلیت این امکان را می‌دهند که بتوانند در هر مکان و زمان به وسایل خود در خانه وصل شوند این سه قابلیت شامل کنترل ابزار، دیدن خانه و خدمات هوشمند مشتری است.

در بخش قابلیت ابزار، کاربران می‌توانند تنظیمات را طوری روی ابزارهای همراه یا تلویزیون هوشمند انجام دهند که چه در داخل یا خارج وسایل خانه را از طریق آن ابزار کنترل کنند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا