فرهنگ و هنر

حمید مهرآرا پس از قطع هردوپا وضع خوبی ندارد

185733

بانی فیلم آنلاین: حمید مهرآرا بازیگر قدیمی تئاتر‌، سینما و تلویزیون که چندی قبل به دلیل پیشرفت بیماری دیابت، پای دوم خود را هم از دست داد‌، نسبت به گذشته کمی بهبود یافته است.

فرید مهرآرا فرزند این هنرمند در گفت‌وگویی با ایسنادرباره آخرین وضعیت جسمانی و روحی پدرش گفت: متاسفانه از نظر روحی پدرم همچنان همانند قبل است و شرایط مساعدی ندارد. مخصوصا اینکه پس از عمل دوم و قطع پایش اوضاع خوبی نداشت.

او ادامه داد: با این حال در حال حاضر وضعیت او از مرز خطر گذشته و نسبت به آن زمانی که در بیمارستان بستری بود،‌ بهتر شده است اما همچنان وضعیت خیلی خوبی ندارد.

مهرآرا درباره وضعیت بیمه این هنرمند هم بیان کرد: چند روز قبل تماسی گرفته شد و گفتند که کارت عضویت پدرم در خانه تئاتر آماده شده است و از این پس قرار است هرگونه خدماتی که برای هنرمندان بیمه‌ای در نظر گرفته می‌شود، شامل حال حمید مهرآرا هم شود.

به گزارش ایسنا، مهرآرا که به دلیل بیماری دیابت سال گذشته یک پای خود را از دست داده بود به مرور دچار افسردگی روحی بیشتری شد و سرانجام در دی ماه امسال براثر تحرک نداشتن، پای دیگر خود را هم از دست داد.

در آن زمان فرزند این هنرمند «این گلایه را مطرح کرد که حدود هشت سال است هیچ یک از مسئولان مربوط در تلویزیون، تئاتر یا سینما از این هنرمندی که حداقل سالی دو بار تصویرش در تلویزیون دیده می‌شد‌، سراغی نگرفته است و فقط تعدادی از هنرمندان به دیدن او آمده‌اند.»

او هم‌چنین اظهار کرده بود که برای استفاده از مزایای پیشکسوتی باید هنرمند بودن پدرش تایید شود که در آن زمان و با استعفای مسئول مربوط این کار با مشکلاتی مواجه شده بود.

حمید مهرآرا پیش از این آثار هنری چون «تاراج»، «امیر کبیر»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «آرایشگاه زیبا»، «روزگار جوانی» و تئاتر «پیروزی در شیکاگو» به کارگردانی داوود رشیدی بازی داشته است.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا