فناوری

جامع ترین نرم افزار قرآن + دانلود

 

Persian Quran نام یک نرم افزار ویندوزفونی جهت نمایش قرآن کامل با قابلیت‌های مختلف می‌باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در هر جا و هر مکان با استفاده از گوشی خود به سادگی به قرائت کل قرآن کریم بپردازید. همچنین می توانید صوت دلنشین قرآن مجید را با گوش جان بشنوید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Persian Quran نام یک نرم افزار ویندوز فونی جهت نمایش قرآن کامل با قابلیت های مختلف می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در هر جا و هر مکان با استفاده از گوشی خود به سادگی به قرائت کل قرآن کریم بپردازید. هم چنین می توانید صوت دلنشین قرآن مجید را با گوش جان بشنوید. این برنامه فوق العاده یکی از بهترین و قویترین برنامه های قرائت و تلاوت قرآن کریم است که برای ویندوزفون ساخته شده است.

این نرم افزار قرآن بسیار کم حجم برای گوشی های ویندوزفون است که دارای ترجمه فارسی است و صوت بیش از 20 قاری قرآن که حتی شما می توانید صوت قرآن را در همان لحظه با ضربه زدن بر روی آیه مورد نظر دانلود و پخش کنید و نکته جالب این برنامه آن است که هر قسمتی که دانلود کنید در حافظه دستگاه می ماند و برای بار بعدی بصورت آفلاین پخش خواهد شد. این برنامه قرآن ویندوزفون دارای جستجوی پیشرفته عربی و فارسی است و یک رابط کاربری ساده و زیبا را دارد.

 

برخی ویژگی های این برنامه:

جستجوی پیشرفته فارسی و عربی

کیبورد فارسی و عربی

ذخیره آخرین آیه خوانده شده

ترجمه فارسی

5 فونت عربی

قابلیت قرائت آنلاین

قابلیت دانلود صدای قاری ها

با صدای بیش از 20 قاری قرآن

و…

 

پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت ” Download and install manually” کلیک کنید تا برنامه دانلود شود.

همچنین شما می توانید با جستجو عبارت “persianQuran” در فروشگاه از طریق گوشی خود این قرآن را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.

 

 

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در ویندوز فون 8 , 8.1

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا