حوادث

تشکیل زندگی با پول های سرقتی

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق منزلی که ۱۴۰ میلیون تومان سرقت کرده بود خبر داد.
سرهنگ قاسم دستخال در توضیح خبر گفت: در مورخه ۹۸/۱/۴ فردی طی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام داشته، سارقین از منزل وی اموال به ارزش یکصد و چهل میلیون تومان را سرقت کرده اند این موضوع به کلانتری ۱۶۳ ولنجک اعلام شد.
پس از اعلام خبر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، بلافاصله کارآگاهان مبارزه با سرقت منزل به همراه تیم بررسی صحنه سرقت به محل اعزام شدند، بابررسی های انجام شده توسط کارآگاهان مشخص شد سرقت از نوع داخلی بود است.
در تحقیقات مقدماتی، مالباخته اظهار داشته که برادر همسرش به هویت “بابک” مدتی است که با آنها زندگی می کند و اعتیاد به مواد مخدر داشته و به وی مظنون می باشد. دستگیری مظنون اعلامی در دستور کار کارآگاهان قرار گفته که در تحقیقات اولیه مشخص شد بابک از زمان سرقت محل را ترک و باز نگردیده و دارای یک دستگاه خودرو سواری ساینا نیز می باشد، لذا با ظن قوی کارآگاهان به بابک طی اقدامات فنی صورت گرفته محل تردد وی در محدوده خیابان ملت مشخص که با بررسی های بیشتر کارآگاهان محل اختفای وی در یکی از هتل های واقع در خیابان ملت شناسایی و خودروی سارق نیز رویت می گردد، کارآگاهان طی هماهنگی با بازپرس محترم شعبه ۱۱ دادسرای ناحیه ۲ تهران و هتل مذکور در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق شده که در بررسی از اتاق وی مبلغ یکصدو هفت میلیون تومان وجه نقد کشف و به پایگاه منتقل می گردد.
در تحقیقات بعمل آمده از متهم، ضمن اعتراف به سرقت اعلام داشته که حدود مبلغ ۳۰ میلیون تومان از وجه سرقتی را خرج کرده ام و علت سرقت را تشکیل زندگی شخصی و مستقل عنوان داشته است.
سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اقرار صریح متهم و کشف مبلغ ۱۰۷ میلیون تومان از ید سارق با هماهنگی مقام محترم قضایی الباقی وجه نقد تحویل مالباخته گردید و متهم نیز با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

مجله اینترنتی زندگی سالم

یلدا توکلی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا