فرهنگ و هنر

با قاتلان بالفطره احساس نزدیکی می‌کنم و دوست دارم آدم بکشم

گلشیفته فراهانی، بازیگر فراموش‌شده در هالیوود با هدف مطرح شدن در رسانه‌ها در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با رسانه‌های خارجی گفته که با شخصیت قاتلین بالفطره در سینما احساس نزدیکی می‌کند و پس از دیدن آنها دوست دارد آدم بکشد!

 این بازیگر گذشته سینما، در بخشی از گفت‌وگوی جدید خود با رسانه‌ها درباره احساسش از تماشای آخرین فیلمی که دیده می‌گوید: باعث شد دلم بخواهد عاشق بشوم و توسط خون‌آشامان جذاب کشته شوم.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه که توسط یکی از سایت‌های سینمایی منعکس شده، درباره رویاهای خود گفته است: رویاهای من به طور معمول ساختار دارند. پر از کاراکترهای مختلف، حادثه و ساختارند. چون سه بار در هفته من در رویاهایم می‌میرم. مردم می‌خواهند من را بکشند و من برآشفته بیدار می‌شوم تا فرار کنم یا غمگین از مردن خودم هستم!

گلشیفته فراهانی در پاسخ به این پرسش که «هیولا یا فیلم روانشناسانه‌ای که با آن احساس نزدیکی می‌کنی؟» گفت: قاتلان بالفطره. آنها باعث می‌شوند دلم بخواهد آدم بکشم.

وی همچنین در جواب مصاحبه کننده در تکمیل جمله «سینما برای همیشه از بین می‌رود. یک سنگ نبشته مزار…» گفته است: بهتر است هرچه زودتر خودکشی کنم و در قبر به او (سینما) ملحق شوم.

منبع:کیهان

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا