فرهنگ و هنر

با ستاره های مشهور زیر ۲۵ سال سینما و تلویزیون ایران آشنا شوید / عکس

خیلی از مردم کشور ما علاقه دارند که بدانند بازیگران و ستاره های مورد علاقه شان چند سال دارند و چه ماهی به دنیا آمده اند و میزان تحصیلات شان چیست؟ا ین امر ذاتی است و حتی درگفت و گو هایی که پیش از این با برخی از بازیگران سینما و تلویزیون انجام دادیم آن ها هم این مسئله را تایید کرده و می گفتند خود نیز دردورانی که وارد این حرفه نشده بودند علاقه داشتند که بدانند بازیگر مورد علاقه شان چند ساله است.

البته بازیگران و ستاره های سینما و تلویزون ما علاقه ای به اعلام سن و سال واقعی خود نداشته و دوست ندارند این مسئله رسانه ای شود. در این بخش بازیگران زیر ۲۵ سال را معرفی می کنیم.

ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر و نوجوان ایرانی زاده ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۷در خانواده فرهنگی و هنرمند در شهر شیراز بدنیا آمد، در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت و در فیلم سینمایی رویای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی آقـای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است

ارسلان قاسمی

او زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است. قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت.

مهران ضیغمی

مهران ضیغمی

بازیگرجوان امروز و بازیگر کودک دیروز متولد ۱۳۷۰ است.او با بازی در«پشت دیوار شب» پا به دنیای بازیگری گذاشت و اکنون علاوه بر بازیگری مشغول کارگردانی تئاتر است.

هستی مهدوی فر

 هستی مهدوی فر

او متولد ۱۳۷۰ در فیلم های سوت پایان، نقش لیلی، پرستوهای عاشق، دسته بازنده ها و سریال های جراحت و مادرانه به ایفای نقش پرداخته است.

حدیث میرامینی

 حدیث میر امینی

حدیث میرامینی متولد ۱۳۶۷ درتهران دانش آموخته رشته بازیگری است.شب حورا،ورود آقایان ممنوع و من و زیبا فیلم هایی است که وی در آن ها به ایفای نقش پرداخت.

محسن افشانی

 محسن افشانی

او متولد ۱۳۶۸ گلپایگان – روستای وانشان) بازیگر و مجری تلویزیون جوان ترین تهیه کننده و کارگردان ایرانی است.پدر او در کار سازه های چوبی است. او با بازی در سریال ترانه مادری به شهرت رسید. پیش از بازی در این سریال،او در برنامه آستانه، ما دو تا، سلام بهار از شبکه اول صداوسیما مجری بود. در حال حاضر دانشجوی رشته مهندسی مکانیک با گرایش حرارت و سیالات در دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکز) می‌باشد.

الناز حبیبی

 الناز حبیبی

این بازیگر متولد۱۳۶۸ در تهران کارخود را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.سریال «دودکش»ماه رمضان با بازی او روانه آنتن شد.

حنانه شهشهانی

 حنانه شهشهانی

وی متولد ۱۳۶۸ است و در رشته موسیقی تحصیل کرده است. ویولن ساز تخصصی اوست. اولین بار در ۴ سالگی در سریال ” شلیک نهایی ” بازی کرده و بعد از آن چند کار کودک با آقای شاهپور غریب داشته است. بعد از این فعالیت‌ها چند سالی برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفته و در سن ۱۶ سالگی به ایران بازگشته و اولین کارش فیلم سینمایی زاگرس بود.پخش سریال «کلاه پهلوی»به تازگی با بازی وی به پایان رسید.

فتانه ملک محمدی

 فتانه ملک محمدی

بازیگر جوان فیلم سینمائی سوپر استار متولد ۱۳۶۸ در تهران است.بازی او در فیلم سوپراستار تمجید بسیاری از منتقدین را به همراه داشت.وی در فیلم «پنهان» هم نقش آفرینی کرده است.

گردآوری : گروه اینترنتی پرشین وی

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا