فناوری

با این نرم افزار نقشه خانه را براحتی ترسیم کنید + دانلود

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت منفرد از اتاق ها منزل و محل کار خود نقشه تهیه کنید.

 به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛به دلایل مختلفی ممکن است ما نیاز به تهیه یک نقشه از جایی داشته باشیم. مثلا ممکن است مأمور تهیه محل برای یک دفتر اداری یا مطب شده باشیم. یا ممکن است لازم باشد به فکر اجاره خانه و آپارتمان باشیم و بخواهیم نقشه محل‌هایی را که دیده‌ایم به اعضای خانواده نشان بدهیم .

اما تهیه نقشه به خصوص برای آدم‌های ناوارد کار ساده‌ای نیست، موضوع وقتی پیچیده‌تر می‌شود که اتاق‌ها حالت ساده مربعی یا مستطیلی نداشته باشند.

به تازگی یک اپلیکیشن بسیار جالب برای iOS عرضه شده است که به صورت شگفت‌انگیزی تهیه نقشه را ساده می‌کند،  که این اپلیکیشن RoomScan نام دارد.

برای کار با اپلیکیشن همه کاری که باید بکنید این است که به سرعت بدنه آی‌فون یا آی‌پد خود روی دیوارهای اتاق مورد نظر بگذارید، کمی صبر کنید تا صدای بیپ را بشنوید.

در نهایت بعد از قرار دادن آی‌فون یا آی‌پد روی همه دیوارها، اپلیکیشن نقشه اتاق را به شما می‌دهد و به علاوه ابعاد اتاق را هم مشخص می‌کند.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا