فناوری

ایسوس سه تبلت جدید معرفی کرد

دنیای موبایل و کامپیوتر

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس سه مدل تبلت جدید 64 بیتی معرفی کرده است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایسوس در نمایشگاه Computex تایوان از محصولات جدید موبایلی خود رونمایی کرد؛ تمامی این دستگاه‌ها مجهز به پردازنده‌های اینتل هستند و مدل‌های ARM هیچ جایگاهی در این محصولات نداشته‌اند.

 

فون‌پد 8  یکی از سه تبلت معرفی شده است؛ فون پد 8 با پردازنده 1.8 گیگاهرتزی مدل اتم Z3560 و البته 64 بیتی به نظر پایین ترین سرعت را در بین سه مدل معرفی شده دارد، اما قادر به ارتباط 3G است. ایسوس صفحه نمایشی 8 اینچی با رزولوشن 1280×800 مدل IPS را بر روی این دستگاه جای داده که دارای یک قاب دور صفحه نمایش 5 میلیمتری است.

چنین اتفاقی می‌تواند فون پد 8 را با افزایش 72.2 درصدی به بهترین نسبت صفحه نمایش به اندازه دستگاه در میان تبلت های 8 اینچی تبدیل کند. این تبلت همچنین دارای دو اسپیکر استریو است که در پشت دستگاه تعبیه شده است.

 

MeMo Pad 7 نیز دارای دو اسپیکر استریو است، اما با صفحه نمایشی کوچک‌تر ارائه شده است. این تبلت به یک پردازنده 64 بیتی اتم Z3745 چهار هسته ای مجهز شده است. دوربین عقب آن 5 مگاپیکسلی و دارای صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 720p است.

مدل دیگری که عرضه شده MeMO Pad 8 است که ایسوس ادعا کرده با 299 گرم، سبک وزن‌ترین تبلت 8 اینچی LTE بازار است. رزولوشن این صفحه نمایش 8 اینچی 1080p است و با یک پردازنده 64 بیتی اتم Z3580 چهار هسته ای 2.3 گیگاهرتزی قدرت گرفته است. یکی از ویژگی‌های استثنایی این تبلت که باز هم وزن سبک آن را یادآوری می‌کند، وجود یک روکش چندلایه فلزی اعلا بر روی شاسی آن است که در مجموع تنها ضخامتی 7.3 میلیمتری را به این تبلت داده است.

بر روی هر سه این تبلت‌ها اندروید کیت‌کت با اینترفیس اختصاصی این شرکت Zen UI نصب شده است. ایسوس اعلام کرده که بیش از 1000 بهینه سازی نرم افزاری و طراحی ظاهری نو به آن اضافه کرده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا