فناوری

اينستاگرام ايراني با نام “لنزور” آمد + دانلود

شبكه اجتماعي؛

با موبایل

نرم افزار بی نظیر و فوق العاده خوش ساخت Lenzor همانند اينستاگرام كار مي كند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،نرم افزار بی نظیر و فوق العاده خوش ساخت Lenzor و در اصطلاح فارسي لنزور یک شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس است که در آن کاربران تصاویر خود را با موضوعات مختلف به اشتراک می گذارند و این تصاویر قابلیت ثبت هر نوع دیدگاه و نظر را دارند .

البته این شبکه اجتماعی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی کار می کند و آپلود و یا مشاهده تصاویری که با قوانین این سایت مغایرت داشته باشد در این نرم افزار جایی ندارد .

توضیحات کامل به نقل از سایت سازنده :

عکاسی از ظریف ترین و زیباترین جلوه های هنری قرن اخیر است. عکس حافظ جذاب ترین خاطره ها و بهترین نمایشگر لحظات تلخ و شیرین ما است. عکاسی که روزگاری حرفه ای سخت و دشوار به شمار می رفت ؛ امروزه در تمام شئون زندگی ما راه یافته است. من و شما بارها در برابر دوربین عکاسی قرار گرفته ایم و به دفعات از دیدن عکس های دوستان و تصاویر بدیع و دلپذیر طبیعت خاطرات لذتبخش و قابل تکرار گذشته را در دل زنده ساخته ایم. گاهی با دیدن یک عکس لبخندی بر لبانم نشسته و گاهی قطره اشکی بر صورتمان غلطیده است.

شکی نیست هر صاحب دوربینی علاقه دارد از این جعبه جادویی تصاویری زیبا بیرون آورده و از آن به بهترین شکل نگهداری نماید و به اشتراک دیگران بگذارد تا دوستان خود را نیز در لذت بردن از این سرگرمی هنری شریک نماید. ما لنزور را برای همین هدف طراحی نموده ایم. شما می توانید در لنزور یک پروفایل اختصاصی داشته باشید و تصاویر خود را چه متعلق به شما باشد و چه نباشد ” البته با رعایت قانون کپی رایت ” میان دوستانتان و بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید .

براي دانلود Lenzor 1.0  كليك كنيد

مخصوص اندرويد

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا