مد و استایل

رنگ خاکی با چه رنگی ست میشه؟ (معرفی انواع رنگ های ست با خاکی)

خاکی رنگی محبوب برای انواع کت و شلوار زنانه، شومیز ساتن، پالتو و … است که جذابیت خاصی به استالیتان می بخشد. این رنگ می تواند اندامتان را لاغرتر نشان دهد، برای همین خانم هایی با اندام نسبتا چاق می توانند با ست کردن آن با رنگ های مناسب لاغرتر از همیشه به نظر برسند.

شما می توانید به سادگی، سوال رنگ خاکی با چه ست میشه را بدهید، چون رنگ خاکی خنثی بوده، اگر طیف رنگی مکمل آن را بشناسید، رنگ هایی چون قرمز، سفید و کرمی و … براحتی می توانید لباس هایتان را ست کنید. در ادامه نکات استایلی این رنگ ها را مطرح می کنیم.

اگر از یک طراح لباس نیز مشاوره بگیرید. تمام نکات لازم را درباره اینکه “رنگ خاکی با چه رنگی ست میشه” متوجه می شوید. همچنین ما به عنوان راهنما در کنارتان هستیم تا برخی رنگ های مناسب را معرفی کرده و نکته هایی درباره اصول ست کردن این طیف رنگی در اختیارتان بگذاریم.

رنگ خاکی با چه رنگی ست میشه

اصول ست کردن لباس هایی مانند کت زنانه اسپرت به رنگ خاکی با سایر رنگ ها چیست؟ در سِت کردن این لباس ها باید به چه نکته هایی توجه داشته باشیم؟ این ها سوالاتی هستند که باید پاسخی مناسب برای آنها بیابید. در صورت عدم رعایت نکته های مهم در ست کردن رنگ خاکی، قطعاً استایلی نامناسب یا معمولی خواهید داشت. در ادامه به بررسی بهترین رنگ ها برای ست با خاکی پرداخته ایم.

سبز، یک رنگ جذاب برای استایل با خاکی

سبز ست بسیار زیبایی با خاکی ایجاد می کند. هر چند شما باید از ته مایه های سبز برای این ست استفاده کنید، اما مطمئن باشید که جذابیتتان افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع سبز می تواند با طیف گسترده ای از رنگ های خنثی ست شود، به همین دلیل ترکیب آن با خاکی استایلی زیبا برایتان به همراه می آورد.

شما می توانید یک مانتوی خاکی را به همراه شالی سبز رنگ بپوشید. استفاده از کیف های سبز نیز می تواند این استایل را خاص تر نشان دهد. پیشنهاد می دهیم که بین انواع رنگ سبز تنوع به وجود آورده و طیف متنوعی از آنها را در استایلتان به کار ببرید، چون انجام این کار شما را متفاوتتر نشان می دهد.

کرمی

خاکی و کرمی رنگ های مکملی هستند که در کنار یکدیگر استایل های متفاوتی را برایتان به ارمغان می آورند. شما می توانید در کنار کرم از خاکی های پررنگتر استفاده کنید تا شیکتر دیده شوید. استفاده از شلوارها، بلوزها یا شال های کرمی به همراه یک مانتوی خاکی نیز تاثیرگذاری فوق العاده ای دارد. شما حتی می توانید رنگ اکسسوری هایی مانند کمربند یا کیفتان را کرمی در نظر بگیرید.

کرمی و خاکی هر 2 خنثی هستند، بنابراین زیاده روی در ترکیب آنها هیچ مشکلی به وجود نمی آورد.

قرمز، رنگی جذاب برای ست کردن با خاکی

قرمز چرک و قرمز پررنگ را حتما در کنار خاکی امتحان کنید و از جذابیت این استایل در مهمانی ها و دورهمی هایتان بهره بگیرید. هرچند شاید قرمز رنگ جیغ و شلوغی به نظر برسد، اما ترکیب آن با طیفی از رنگ های خنثی از جمله خاکی، کرمی، سفید و … زیباست. توصیه می کنیم که بلوزتان را به رنگ قرمز، شلوار را به رنگ سفید و در نهایت مانتو را خاکی انتخاب کرده و در مهمانی ها حاضر شوید.

قرمز بهترین رنگ برای استایل با رنگ خاکی

سفید

سفید با انواع رنگ های جیغ و خنثی ست می شود، برای همین هیچ محدودیتی برای استفاده از آن ندارید. شما می توانید این رنگ را برای کیف، کفش، کمربند، بلوز، شال یا شلوار انتخاب کنید. امکان انتخاب سفید برای پالتو یا مانتو نیز وجود دارد، اما از آنجا که خیلی زود لک می شود، توصیه ما استفاده از خاکی برای این نوع لباس هاست.

در صورت ترکیب خاکی، کرم و سفید در کنار یکدیگر ترکیب فوق العاده ای به وجود می آورید؛ این ترکیب چه برای خانم ها و چه برای آقایان فوق العاده تاثیرگذار است.

قهوه ای، رنگ مکمل خاکی

به سراغ یکی دیگر از جذابترین رنگ ها یعنی قهوه ای می رویم که شباهت زیادی به خاکی دارد. در واقعیت خاکی را می توان طیف کم رنگتر قهوه ای دانست که در صورت ست با آن، استایلتان را شیک می شود. یک پیراهن خاکی در کنار یک شلوار قهوه ای رنگ استایلی خاص برای آقایان است. خانم ها نیز می توانند با انتخاب شال یا اکسسوری های قهوه ای استایل خاکی شان را متفاوتتر کنند.

نارنجی سوخته

نارنجی سوخته را در کنار خاکی امتحان کنید تا جزء طرفداران پروپاقرص انواع استایل با این رنگ بندی شوید. نارنجی سوخته گرمای خاصی به استایتان هدیه می دهد و آن را از حالت خنثی خارج می کند.

هر چند رنگ بندی خنثی از نگاه بسیاری از افراد جذاب است، اما بعد از مدتی باعث یکنواختی در استایلتان می شود؛ به همین دلیل با استفاده از نارنجی سوخته می توانید استایلتان را از این یکنواختی خارج کنید.

خردلی مناسب برای استایل نوجوانان با رنگ خاکی

خردلی نیز رنگ بندی جذابی است که به تازگی بسیاری از آقایان و خانم ها از آن در تیپ های روزمره یا مخصوص مهمانی شان استفاده می کنند. شما می توانید خردلی را برای هر بخش از تیپتان استفاده کنید. مثلا این رنگ بندی برای شال، مانتو، بلوز یا پیراهن گزینه خوبی به نظر می رسد.

نکاتی برای ست کردن رنگ خاکی

با در نظر گرفتن چند نکته مهم در سِت کردن می توانید بهترین استایل را با رنگ خاکی داشته باشید:

انتخاب کفش ها

کفش های تخت و مسطح یا مدل های مختلف کتانی می توانند گزینه ای جذاب برای ست باشند. شما می توانید کفش ها را هم رنگ با شال خود انتخاب کنید تا هماهنگی خاصی در استایلتان به وجود بیاورید.

انتخاب شال

در صورت انتخاب استایل خاکی توصیه ما استفاده از رنگ های شاد برای شال در خانم ها است. در واقع این رنگ بندی ها به واسطه گرمایی که به استایلتان می بخشند، شما را شیکتر نشان می دهند.

انتخاب مانتو

مانتوهای خاکی در انواع مدل ها به خصوص مدل هایی که دارای کمربندی در قسمت کمرشان هستند، گزینه ای جذاب برای رفتن به مهمانی ها یا استفاده روزمره به شمار می آیند. اگر رنگ مانتوتان را خاکی انتخاب کرده اید، پس برای شال یا شال دور گردن به سراغ رنگ های گرم بروید. شلوارتان نیز می تواند شامل سفید، خاکستری یا کرمی باشد. این استایل در کنار یک جفت کتانی یا صندل خاصتر به نظر می رسد.

انتخاب شلوار یک آیتم حیاتی

برای انتخاب شلوارهای خاکی پیشنهاد می دهیم که به سراغ شلوارهای راسته بروید و در کنار آنها کت های خاکی دارای کمربند را بخرید. یک جفت صندل پاشنه بلند به همراه کیف هایی با رنگ های نارنجی سوخته یا قهوه ای می تواند متفاوت و خاص باشد. شما می توانید طرح کیفتان را پلنگی نیز در نظر بگیرید تا استایلتان از حالت متعارف و معمولی خارج شود.

شال دور گردن

بسیاری از پسران جوان به عنوان اکسسوری از شال دور گردن استفاده می کنند. شما می توانید یک شال دور گردن خاکی به همراه تیشرتی مشکی را بخرید و استایل های روزمره تان را با آنها تکمیل کنید.

برای تیشرتتان می توانید روی طیف گسترده ای از رنگ های دیگر مثل سفید، یشمی یا سورمه ای نیز حساب باز کنید.

استفاده از اکسسوری شال گردن خاکی

رنگ خاکی، گزینه ای مناسب برای تمام استایل ها

با پاسخ به این سوال که “خاکی با چه رنگی ست میشه”، اکنون متوجه شده اید که امکان ست کردن این رنگ با انواع رنگ بندی ها را دارید. خاکی جزو طیف خنثی است و ست های بسیار جذابی را برایتان به ارمغان می آورد. شما می توانید از این رنگ در مهمانی ها، دورهمی ها، جلسه های کاری یا یک خرید ساده استفاده کنید. برای افزایش اطلاعات در این زمینه توصیه می کنیم با یک کارشناس طراح مد مشورتی داشته باشید. گالری پویان از جمله مجموعه هایی است که در زمینه استایل مشاوره ارائه می کند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا