فرهنگ و هنر

اظهارات ضدایرانی پدر «آنجلينا جولي»!اظهارات ضدایرانی پدر «آنجلينا جولي»!

«جان ويت»، بازيگر هاليوودي حامي صهيونيست، اوباما را به خاطر مذاکره با ايران، دشمن اسرائيل معرفي کرده و هشدار داده است که مذاکره هسته‌اي با ايران به ضرر آينده اسرائيل خواهد بود.

«جان ويت» ، پدر آنجلينا جولي و يکي از بازيگران هاليوود که در جريان جنايت رژيم صهيونيستي در غزه نيز يکي از اين رژيم بود اکنون در يک پيام ويديوئي نسبت به آينده مذاکره آمريکا با مقامات ايراني بر سر موضوع هسته‌اي کشورمان هشدار داده است.
«جان ويت» در اين فيلم، اوباما را دشمن قطعي اسرائيل ناميده و هشدار داده که آنهايي که در پي مذاکره با ايران بر سر برنامه هسته‌اي هستند، در واقع در حال ضربه زدن به اسرائيل و آينده آن هستند.او در بخش ديگري از اين فيلم چند دقيقه‌اي گفت: من عاشق اسرائيل‌ام، خواسته ديدن حيات و بقاي اسرائيل است نه اينکه گرفتار انسان‌ ديوانه‌اي از اين دنيا شود.رئيس جمهور اوباما اسرائيل را دوست ندارد. کنترل اسرائيل در رأس اهدافش قرار دارد، به همين خاطر است که او مي‌تواند با تمام دشمنان اسرائيل دوستي کند.
«جان ويت» در ادامه ضمن اشاره به انتخابات آينده اسرائيل گفت: اوباما نمي‌خواهد که «بنيامين نتانياهو» در اين انتخابات بار ديگر به رياست‌جمهوري برسد. من به همه شما التماس مي‌کنم که حقيقت را دريابيد و از خدا مي‌خواهم که اسرائيل را حفظ کند.
بنا بر اين گزارش،«جان ويت» در جريان جنايات رژيم صهيونيستي به غزه نيز با ناديده گرفتن قتل و عام هزاران کودک بي‌گناه، از اين رژيم حمايت کرده و براي آنها آرزوي موفقيت کرده بود.او حتي در مصاحبه‌هايش بارها از چهره‌هاي هاليوودي حامي مردم بي‌گناه غزه همچون «خاوير باردم» و «پنه‌لوپه کروز» انتقاد کرده و گفت:

من«جان ويت» هستم و به شدت عصباني‌ام. از اينکه مي بينم کساني مثل پنه لوپه کروز و خاوير باردم، افکار ضد سامي! را رواج مي دهند، ناراحتم. به نظر مي رسد آنها از ماجراي ايجاد اسرائيل اطلاعي ندارند. اسرائيل همواره به دنبال صلح با همسايگان عرب خود بوده و حتي صحراي سينا را داوطلبانه به مصر بازگردانده! و غزه را به فلسطينيان داد، اما چه جوابي گرفت؟ فلسطينيان حماس را انتخاب کردند که به سمت اسرائيل موشک پرتاب مي کند. من از تمام همکاراني که نامه ضد اسرائيلي را امضا کردند مي‌خواهم تا دوباره فکر کنند. شما بايد شرمنده باشيد و از مردم رنج‌ديده اسرائيل طلب بخشش کنيد.

فارس

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا