اجتماعی

ازدواج پشت میله‌های زندان

ازدواج

سرپرست زندان دامغان با اشاره به برگزاری مراسم عقد یک زندانی گفت که مهریه زوجه 14 سکه است.

امیر احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این مراسم پس از درخواست زندانی و با کسب مجوزهای لازم از دستگاه قضایی و اداره کل زندان‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: در مراسم عقد این زندانی علاوه بر زوجین، خانواده‌های آن‌ها و برخی از کارکنان زندان حضور داشتند.

سرپرست زندان دامغان در مورد اتهام این زندانی، بیان کرد: زندانی مذکور به جرم موادمخدر در زندان دامغان بسر می‌برد و در حال حاضر تحت قرار بوده و هنوز حکم وی صادر نشده است.

وی در مورد اعطای مرخصی به این زندانی، خاطرنشان کرد: به‌دلیل عدم صدور حکم، اعطای مرخصی به زندانی منع قانونی دارد، اما پس از صدور حکم و طی مراحل قانونی و ضمانت‌های لازم می‌تواند از مرخصی استفاده کند.

امیراحمدی از معرفی این زندانی به نهادهای حمایت‌کننده خبر داد و افزود: این زندانی پس از طی مراحل قانونی جهت استفاده از تسهیلات به انجمن حمایت از زندانیان معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه زندنانی 27 ساله سابقه کیفری دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با متاهل شدن وی پس از آزادی دیگر مرتکب جرم نشود.

سرپرست زندان دامغان با بیان اینکه تقاضای برگزاری مراسم از سوی خود زندانی مطرح شد، تصریح کرد: مسئولان زندان دامغان پیش از عقد آنها با ارایه مشاوره‌های لازم به زوجین، وضعیت زندانی را برای زوجه تشریح و مشکلات احتمالی پیش رو را برای هر دو طرف تشریح کردند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا