فناوری

ابزاری فوق العاده برای یافتن زیرنویس فیلم‌ها در 46 زبان

یکی از مهمترین ابزارهایی که معمولا کاربران فارسی زبان به آن در اغلب موارد نیاز ضروری پیدا میکنند، یافتن زیرنویس برای فیلم ها و سریال های مختلف است. هرچند اکنون وب سایتهای فارسی زبان برای در اختیار گذاشتن زیرنویس ها وجود دارد و در این مورد نیز بسیار موفق عمل کرده اند، اما این ابزار روشی ساده و بسیار مناسب برای یافتن زیرنویس فیلم ها نه تنها به زبان فارسی و انگلیسی بلکه به 46 زبان مختلف دنیا است!

یکی از مهمترین ابزارهایی که معمولا کاربران فارسی زبان به آن در اغلب موارد نیاز ضروری پیدا میکنند، یافتن زیرنویس برای فیلم ها و سریال های مختلف است. هرچند اکنون وب سایتهای فارسی زبان برای در اختیار گذاشتن زیرنویس ها وجود دارد و در این مورد نیز بسیار موفق عمل کرده اند، اما این ابزار روشی ساده و بسیار مناسب برای یافتن زیرنویس فیلم ها نه تنها به زبان فارسی و انگلیسی بلکه به 46 زبان مختلف دنیا است!

به گزارش «تابناک» حجم عظیمی از کاربران ایرانی این روزها با دنیای سینما ارتباط مستقیم دارند. سریالهای بزرگ و پر مخاطب، فیلم های مشهور و معروف سینمای جهان و همچنین بخش مهمی از فیلم های تجاری آن چیزی است که امروزه بسیاری از کاربران فارسی زبان با آن سر و کار دارند.

یافتن زیرنویس برای این دست از آثار سینمایی یکی از دغدغه های اصلی کاربران را تشکیل میدهد. از این روی است که تعدادی وب سایت ایرانی برای این منظور راه اندازی شده اند و همچنین تعدادی ابزارهای دانلود زیرنویس نیز در بازار یافت میشوند که البته بسیاری از آنها از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنند.

نرم افزار فوق العاده Sublight ابزاری رایگان برای ویندوز است که به شما امکان دسترسی به میلیون ها نسخه فایل زیرنویس به 46 زبان دنیا از جمله زبان فارسی را ارائه میکند. با این بزار دیگر نیازی به گشت و گذار در اینترنت و جستجوی زیرنویس نیست، کافی است آن را نصب کنید و زیرنویس مورد نظر خود را بیابید:

حجم فایل نصب نرم افزار بسیار اندک است و نصب آن نیز ساده. تنها بعد از نصب، نرم افزار اقدام به دانلود ابزارهای لازم و جانبی میکند:

اما بعد از تکمیل فرایند نصب، وقتی برای اولین بار اقدام به اجرای نرم افزار میکنید، از شما میخواهد که با نام کاربری و گذرواژه خود به نرم افزار وارد شوید. کاربرانی که برای اولین بار از این ابزار استفاده میکنند میتوانند اقدام به ساختن یک حساب کاربری به شکل رایگان کنند:

وقتی ایجاد حساب کاربری به پایان رسید، نرم افزار Wizard تنظیمات اولیه را اجرا میکند که هرچند میتوانید از آن صرف نظر کنید اما بهتر آن است که تا پایان این Wizard که چند مرحله بیشتر نیست، تنظیمات اولیه را به نرم افزار بدهید:

در قدم اول باید زبان یا زبانهای مورد نظر خود برای جستجو و دانلود زیرنویس ها را برای نرم افزار تعیین کنید:

در قدم بعد لازم است فایلهای ویدئویی مورد نظر خود را برای جستجوی زیرنویس برای آنها انتخاب کنید. این امر منجر به آن میشود که با کلیک راست بر روی این فایلها، در منوی محتوایی گزینه ای برای جستجوی مستقیم زیرنویس توسط این ابزار تعبیه شود:

در نهایت نرم افزار آماده به کار است و شما میتوانید از طریق کشیدن و رها کردن فایل ویدئو در داخل نرم افزار یا جستجوی نام مورد نظر خود، فایلهای زیرنویس را در زبانهای انتخابی خود برای آن جستجو کنید:

بعد از آنکه جستجوی برای زیرنویس مورد نظر پایان یابد، نتایج به روشی بسیار ساده و تمیز نمایش داده میشود. هر مورد با اطلاعاتی نظیر زبان، تعداد دانلود، زمان ثبت و توزیع کننده آن نمایش داده میشود. برای دانلود هر مورد کافی است که آن را انتخاب کنید و بر روی دکمه دانلود در زیر این فهرست کلیک کنید:

بعد از دانلود هر مورد فایل زیرنویس لازم است که آن را رتبه بندی کنید. این امر از آن روی برای Sublightاهمیت دارد که در جستجوی زیرنویس ها به شدت به آن تکیه دارد.

این نرم افزار همچنین به شما امکان میدهد که زیرنویس های تولیدی خود را نیز به وسیله آن توزیع و منتشر کنید. اگر فایل زیرنویس برای فیلم خاصی تولید کرده یا در اختیار دارید میتوانید آنرا به وسیله نرم افزار آپلود کرده و در اختیار سایرین قرار دهید.

یکی دیگر از نقاط قوت این نرم افزار فوق العاده سیستم دانلود چند شاخه یا Batch Downloading است. به این معنی که اگر پوشه ای حاوی فیلم و سریال دارید میتوانید میتوانید آن را انتخاب کنید و در نتیجه نرم افزار با اسکن فایلهای موجود در آن فایلهای زیرنویس را برای هر کدام از فیلم های موجود به شکل خودکار دانلود میکند:

در نهایت اینکه همانطور که میبینید Sublight یک نرم افزار قدرتمند و فوق العاده با ابزار و امکانات بی نظیر است. در واقع این ابزار یک شبکه اجتماعی است که در آن کاربران فایلهای زیرنویس را آپلود میکنند و از زیرنویس های آپلود شده دیگران استفاده میکنند.

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا