فرهنگ و هنر

آخر هفته وفیلم های تلویزیون

تلویزیونفیلم تلویزیونی «سایه‌بان» به کارگردانی مسعود تکاور، جمعه ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه از شبکه یک پخش خواهد شد. حسن جوهر‌چی، مریم کاویانی، محسن افشانی و مجید مشیری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به گزارش افکارنیوز، شبکه‌های مختلف تلویزیون برای روزهای پنجشنبه (شهادت امام رضا (ع)) و جمعه فیلم‌های ایرانی و خارجی متنوعی را در جدول پخش خود قرار داده‌اند. این فیلم‌ها با موضوعات سیاسی، مذهبی، خانوادگی و اجتماعی انتخاب شده تا مردم با سلیقه‌ها و طیف‌های مختلف سنی بتوانند آنها را برای تماشا انتخاب کنند.

شبکه یک

پنجشنبه: ساعت ۹، فرار‌/‌ سا عت ۱۶، ذهن خاموش

جمعه: ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه، سایه‌بان‌/‌ ساعت ۲۲، مختارنامه(کعبه در آتش)

فیلم سینمایی «فرار» به کارگردانی پاول امامی، پنجشنبه ساعت ۹ و فیلم سینمایی «ذهن خاموش» به کارگردانی مهرداد خوشبخت نیز پنجشنبه ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی «سایه‌بان» به کارگردانی مسعود تکاور، جمعه ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه از شبکه یک پخش خواهد شد. حسن جوهر‌چی، مریم کاویانی، محسن افشانی و مجید مشیری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «مختارنامه(کعبه در آتش)» به کارگردانی داوود میرباقری، جمعه ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه ۲

پنجشنبه: ساعت ۸، من قهرمان نیستم‌/‌ ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه، گره سبز‌/‌ ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، ابابیل‌/‌ ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، مسافرشب

جمعه: ساعت ۸، اژدهاتونو چطور آموزش بدین‌/‌ ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، تندباد مایا

فیلم تلویزیونی «من قهرمان نیستم» به کارگردانی محسن توکلی، پنجشنبه ساعت ۸ از شبکه دو نمایش داده می‌شود.

فیلم تلویزیونی «گره سبز» به کارگردانی الهه‌سادات شاه‌حسینی، پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. فخرالدین صدیق‌شریف، رضا بنفشه‌خواه و فرحناز منافی‌ظاهر از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «ابابیل» به کارگردانی جواد مزدآبادی، پنجشنبه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد. لیلا بلوکات، رامین راستاد و حــــدیثه تهرانی در ایــــن فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلـــم تلویزیونی «مسافر شب» به کارگردانی علیرضا افخمی، پنجشنبه ساعـــــت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. شبنم قلی‌خانی، نیلوفر شهیدی و رحیم نوروزی در این‌فیلم بازی کرده‌اند.

انیمیشن «اژدهاتونو چطور آموزش بدین» جمعه ساعت ۸ و فیلم سینمایی «تندباد مایا» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده، جمعه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد.

شبکه ۳

پنجشنبه: ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه، مهتاب روی سکو‌/‌ ساعت‌ ۱۹، بیداری(قسمت اول)‌/‌ ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، بهترین بازی دنیا

جمعه: ساعت ۱۰، بازگشت اژدها
فیلم سینمایی «مهتاب روی سکو» به کارگردانی فیما امامی و با بازی حسین محجوب، مرضیه خوش‌تراش، امیررضا دلاوری و علی اسکندری پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بیداری(قسمت اول)» به کارگردانی بهرام عظیم‌پور، پنجشنبه ساعت ۱۹ از شبکه سه پخش می‌شود. داوود رشیدی و آتیلا پسیانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «بهترین بازی دنیا» به کارگردانی بیل پاکسون، پنجشنبه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «بازگشت اژدها» به کارگردانی بروس‌لی، جمعه ساعت ۱۰ از شبکه سه پخش می‌شود.

شبکه ۴

جمعه: ساعت ۱۲، منطقه ۹‌/‌ ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، صدای گلوله

فیلم سینمایی «منطقه ۹» به کارگردانی نیل بلومکمپ، جمعه ساعت ۱۲ از شبکه چهار پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «صدای گلوله» به کارگردانی ریچارد فلایشر، جمعه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود.

شبکه تهران

پنجشنبه: ساعت ۹، حج پاکان

جمعه: ساعت ۹، مورچه‌ای به نام زی‌/‌ ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، موج تاریک

فردا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه و فیلم سینمایی «حج پاکان» به کارگردانی هادی رحیمی، پنجشنبه ساعت ۹ از شبکه تهران پخش خواهد شد.

انیمیشن «مورچه‌ای به نام زی» جمعه ساعت ۹ و فیلم سینمایی «موج تاریک» به کارگردانی جان استاک ول، جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از این شبکه روی آنتن می‌رود.

شبکه شما

پنجشنبه: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، مسیر عشق‌/‌ ساعت ۲۳، کویر

جمعه: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، غلامرضا

فیلم تلویزیونی «مسیر عشق» به کارگردانی بهرام درخشان، پنجشنبه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «کویر» به کارگردانی مشترک علی خزاعی‌فر و مهدی محمدی پنجشنبه ساعت ۲۳ و فیلم تلویزیونی «غلامرضا» به کارگردانی هاشم علیانی‌مقدم، جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آتش زیرخاکستر»، «مکس»، «گودزیلا علیه بیولانته»، «مزرعه پدری» و «احضار روح» چهارشنبه ساعت ۱۵، ۱۷، ۱۹،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «یک زندگی تازه»، «بال‌های سپید»، «گودزیلا علیه مکا گودزیلا»، «خانه‌ای در دوردست» و «در دام انتقام» پنجشنبه ساعت ۱۵ ،۱۷، ۱۹،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ماه من»، «جاده آسمان»، «مادر من»، «گودزیلا»، «نامادری» و «قدرت اسلحه» جمعه ساعت ۱۳، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا