حوادث

‌سه‌بار اعدام برای پزشک قلابی

دختر خیابانی حوادث خیابان

پزشک قلابی که به تعرض به هشت‌زن متهم شده ‌بود به زندان، شلاق و رد مال محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ما، این مرد که علی نام ‌دارد و 72‌ساله‌ است با معرفی خود به‌عنوان پزشک، زنان جوان را اغفال می‌کرد، آنها را مورد آزارجنسی قرار می‌داد و اموالشان را به سرقت می‌برد. با شناسایی و بازداشت علی مشخص شد او مجرم سابقه‌داری است که پیش از این هم به اتهامات مختلف در زندان بوده ‌است. علی که ابتدا منکر ارتکاب جرم تازه‌ای بود وقتی تحت ‌بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت و با زنانی شاکی روبه‌رو شد به جرایمش اعتراف کرد.

پرونده با صدور کیفرخواست علیه متهم به شعبه 113 دادگاه کیفری‌ استان تهران رفت و به صورت فوق‌العاده رسیدگی شد. نماینده دادستان تهران در ابتدای جلسه دادگاه خواستار مجازات متهم شد و گفت: علی هشت‌زن را مورد آزارجنسی قرار داده ‌است. او بر اساس اعترافات خودش به این زنان نزدیک شده و بعد از اینکه خودش را پزشک معرفی کرده و به آنها پیشنهاد کار ‌داده، آنها را در فرصتی مناسب با دارو، بیهوش کرده و مورد آزارجنسی قرار ‌داده ‌است. او همچنین از این زنان سرقت نیز می‌کرد.

متهم چند مرد را نیز به همین شیوه مورد سرقت قرار داده است و با توجه به شکایت شکات درخواست صدور حکم قانونی را دارم. در جلسه دادگاه یکی از قربانیان که دختر دانشجویی بود ماجرا را توضیح داد و گفت: روز حادثه سوار اتوبوس شدم که به دانشگاه بروم بعد از اینکه در ایستگاه مورد نظرم پیاده‌ شدم علی به من نزدیک شد و خودش را پزشک معرفی کرد و در مورد اینکه من دچار بیماری کم‌خونی هستم صحبت کرد.

من واقعا این بیماری را داشتم و وقتی دیدم آنقدر درست تشخیص داده ‌است حرفش را باور کردم او به من گفت برایم کاری سراغ دارد و می‌تواند نسخه‌ای هم به من بدهد تا کم‌خونی‌ام برطرف شود من هم قبول کردم و با او همراه شدم. در پارکی نشستیم او به من دارویی داد که بعد از خوردن آن از حال رفتم وقتی به هوش آمدم خودم را در جای نامعلومی یافتم و متوجه شدم مورد آزارجنسی قرار گرفته‌ام.

متهم در جلسه دادگاه خودش را بی‌گناه معرفی کرد و گفت: من این اتهامات را قبول ندارم این زنان می‌خواهند از من اخاذی کنند و به دروغ حرف‌هایی درمورد اینکه آنها را مورد آزار قرار داده‌ام می‌گویند البته قبول دارم که سرقت انجام داده‌ام اما به هیچ‌کس تجاوز نکرده‌ام. او درباره دارویی که به شاکیان می‌داد گفت: این دارو توسط پزشک برایم تجویز شده بود وقتی می‌خوردم می‌خوابیدم. بعد از مدتی به این فکر افتادم که از این دارو برای سرقت استفاده کنم.

روز گذشته بعد از برگزاری آخرین جلسه دادگاه و اخذ آخرین دفاع از متهم درخصوص اتهاماتی که به او وارد شده‌ بود هیات قضات به ریاست قاضی اصغرزاده وارد شور شدند و متهم را به جرم تجاوز به سه زن که کاملا محرز شده و آزمایش‌های دی‌ان‌‌ای نیز وقوع جرم را تایید می‌کرد به سه ‌بار اعدام و در مورد جرم سرقت و جعل عنوان پزشک به 12 سال حبس و 74 ضربه شلاق و همچنین به دلیل سرقت به رد مال شاکیان محکوم کردند.

همچنین سه مالخری که در این پرونده بازداشت شده بودند نیز محکوم شدند. دو مالخر که متهمان ردیف دوم و سوم بودند هر کدام به دو سال حبس و مالخر سوم به شش‌ماه حبس محکوم شدند.

منبع: روزنامه شرق

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا