حوادث

۸شیطان‌ پرست در شب قدر به صورت برهنه دستگیر شدند !

 
این افراد در شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) در حالی که قرص‌های روانگردان مصرف کرده بودند، با پوشیدن لباس‌های مخصوص، آویختن آلت‌های عجیب به خود و به دست کردن انگشترهای ستاره پنج‌پر، با برپایی مراسم رقص و پایکوبی به عبادت شیطان مشغول بوده‌اند.
علی‌اکبر انارکی فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در این‌باره گفت: ماموران اداره حفاظت…

این افراد در شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) در حالی که قرص‌های روانگردان مصرف کرده بودند، با پوشیدن لباس‌های مخصوص، آویختن آلت‌های عجیب به خود و به دست کردن انگشترهای ستاره پنج‌پر، با برپایی مراسم رقص و پایکوبی بهعبادت شیطان مشغول بوده‌اند.

علی‌اکبر انارکی فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در این‌باره گفت: ماموران اداره حفاظت از محیط‌ زیست این شهرستان در حین گشت‌زنی در منطقه‌ای دورافتاده در اطراف روستای زرین‌دشت فیروزکوه به تعدادی افراد با شکل و شمایلی خاص و آویختن ابزارآلاتی با نماد و شمایل ویژه مواجه شدند که مراتب را به نیروی انتظامی و بسیج شهرستان فیروزکوه اطلاع دادند. مقامات قضایی شهرستان فیروزکوه، ماموران نیروی انتظامی و نیروهای بسیج به سرعت خود را به منطقه اعلام‌شده رساندند و این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه این افراد اکنون در بازداشت به‌ سر می‌برند، گفت: این گروه در ۲ شب در یک منزل کارگری و در فاصله ۵ کیلومتری از کوه به صورت عریان به رقص و پایکوبی، مصرف مواد توهم‌زا و اعمال غیرانسانی مشغول بوده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا