خانواده

کنترل بچه‌ها از راه دور

تنبیه کودکاین ساعت یک سیستم امنیتی مجهز به Wi-Fi و GPS است که برای کنترل بچه‌ها از راه دور طراحی شده است.

 والدین می توانند پنج شماره تماس را در حافظه ساعت ذخیره کنند که بچه ها در صورت نیاز می توانند با این شماره ها تماس بگیرند. آنها می توانند به تماس ها و پیامک های دریافتی از این پنج شماره هم با استفاده از همین ساعت پاسخ دهند. به محض این که بچه ها از یک محدوده مکانی مشخص خارج شوند، سیستم به طور خودکار شروع به ضبط صدا کرده و با شماره های ذخیره شده تماس می گیرد.

گجتی برای علاقه مندان به باغبانی

یکی از سرگرمی های مورد توجه علاقه مندان به باغبانی پرورش گیاهان و سبزیجات مصرفی خودشان است. این گجت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از طریق گوشی تلفن همراهتان که یک برنامه اختصاصی روی آن نصب شده، مراحل مختلف رشد سبزیجاتی را که در باغچه های کوچک خانگی کاشته اید تحت کنترل درآورید. این برنامه اختصاصی حتی طرز تهیه انواع مختلفی از غذاهایی را که با استفاده از سبزیجات مختلف تهیه می شود به شما آموزش می دهد.

موشواره ای که می تواند اسکنر باشد

قابلیت های این موشواره بیش از آن چیزی است که فکرش را می کنید. این موشواره می تواند در نقش یک اسکنر هم ظاهر شود. این گجت از نظر شکل ظاهری شبیه به یک موشواره معمولی است، اما روی آن یک کلید اضافی هم وجود دارد که به شما این امکان را می دهد بتوانید متن یا تصویری را که زیر آن قرار دارد به آسانی اسکن کنید. کافی است کلید اسکن را فشار داده و موشواره را روی سطح موردنظرتان حرکت دهید تا بلافاصله تصویری از آن روی نمایشگر ظاهر شود.

این ساعت قلب شما را کنترل می کند

آگاهی از نخستین علائم و نشانه هایی که از وقوع حمله قلبی خبر می دهد، می تواند روش مطمئنی برای نجات بیماران قلبی باشد. این گجت که به طور اختصاصی برای افراد در معرض خطر بیماری های قلبی طراحی شده نوسانات ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را دقیقه به دقیقه تحت کنترل قرار می دهد و به محض مواجه شدن با هر گونه علائمی که نشان دهنده خطر باشد به فرد هشدار داده می شود هر چه سریع تر خود را به یک مرکز درمانی برساند.

قلم هوشمند برای اصلاح غلط ها

این قلم هوشمند به دانش آموزان کمک می کند از راهنمایی یک معلم مجازی استفاده کنند. اگر دانش آموزی خطای نوشتاری داشته باشد مداد به لرزش درمی آید. داخل این قلم که سه سر جداگانه دارد و می تواند به عنوان مداد، خودکار یا روان نویس مورد استفاده قرار گیرد، یک حافظه کامپیوتری وجود دارد. اگرچه این قلم برای دانش آموزان طراحی شده است، اما می تواند ابزار آموزشی مناسبی برای آموزش زبان های جدید باشد.

حرفه ای عکاسی کنید

کمبود نور یا زیاد بودن نور در محیط می تواند تا حد زیادی کیفیت عکس هایی را که می گیرید تحت تاثیر قرار دهد. استفاده از ابزاری برای سنجش نور موجود در محیط به عکاس های حرفه ای کمک می کند این مشکل را برطرف کنند. این گجت بسیار کوچک هم می تواند راهنمای خوبی برای عکاس های مبتدی باشد. این حسگر بسیار کوچک روی گوشی تلفن همراهتان نصب شده و با استفاده از یک اپلیکیشن اختصاصی که روی گوشی نصب کرده اید اطلاعاتی را درباره میزان نور موجود در محیط در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید مانند یک عکاس حرفه ای عکاسی کنید.

ثبت خاطرات با طعم پنیر

این دوربین از نظر شکل ظاهری شبیه به یک تکه پنیر است. اما ویژگی منحصربه فرد این دوربین ابعاد آن است که به اندازه یک پاک کن معمولی است. بنابراین می توانید آن را همیشه به همراه داشته باشید تا بتوانید از بهترین لحظات زندگی تان یک خاطره تصویری ثبت کنید. با این مینی دوربین صد هزار تومانی می توان هزاران عکس 3/1 مگاپیکسلی گرفت یا ویدئو ضبط کرد.

ساعتی که تلفن می زند

شاید به نظر شما این گجت یک ساعت معمولی است، اما ویژگی های دیگر هم دارد. این ساعت می تواند یک گوشی هوشمند باشد. فقط کافی است با استفاده از بلوتوث آن را به گوشی تلفن همراهتان متصل کنید. به این ترتیب می توانید با این ساعت مچی تماس بگیرید و به تماس های دریافتی پاسخ دهید. به محض این که کسی با شما تماس بگیرد ساعت روی دستتان به لرزه درآمده و می توانید با استفاده از ساعت یا گوشی به تماس دریافتی پاسخ دهید.

منبع :خبرفارسی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا