حوادث

پیگیری پرونده آدم ربايي در کرمان به مشهد رسيد

پرونده آدم ربایی؛

 

سرنخ پرونده آدم ربايي در کرمان در حالي به مشهد رسيد که عامل برداشت پول هاي اخاذي شده از خانواده گروگان دستگير شد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از خراسان، بيست و نهم آذر، پسر بچه ۷ ساله اي در راه مدرسه توسط افراد ناشناس در کرمان ربوده شد. مدتي بعد گروگانگيران در تماس با خانواده پسر بچه تقاضاي ۹۰ ميليون تومان براي آزادي وي را داشتند.

 

حدود يک هفته پس از اين ماجرا، پدر گروگان مبلغ مذکور را به شماره حسابي که آدم ربايان داده بودند واريز کرد و بدين ترتيب گروگانگيران کودک ۷ ساله را ۲ روز بعد در نزديکي منزلش رها کردند و از محل گريختند.

 

اين گزارش حاکي است، با اعلام ماجراي آدم ربايي به پليس، کارآگاهان پليس آگاهي کرمان وارد عمل شدند و با استفاده از شگردهاي پليسي دريافتند که مبلغ مذکور از شماره حسابي در مشهد برداشت شده است؛ بنابراين گروهي از کارآگاهان با نيابت قضايي و همکاري کارآگاهان پليس مشهد عمليات دستگيري گروگانگيران را ادامه دادند تا اين که عامل برداشت پول ها در مشهد شناسايي و دستگير شد.

 

اما متهم مذکور عنوان کرد: فردي که خود را تاجر فرش معرفي مي کرد مبلغ ۹۰ ميليون تومان خريد کرد و سپس از من خواست تا پول ها را از شماره حسابي که در اختيارم قرار داد برداشت کنم. اين گزارش حاکي است: در پي اعترافات اين فرد و صدور دستورات ويژه قضايي تلاش کارآگاهان براي دستگيري متهمان فراري همچنان ادامه دارد.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا