أخبار

مسئولان، خدمات داروسازان را قدر بدانند

نسل فردا: سید حمید خوئی، رئیس انجمن داروسازان تهران در پیامی روز داروساز را به فعالان عرصه داروسازی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

فرارسیدن پنجم شهریور، روز داروساز و زادروز داروساز و حکیم فرزانه مسلمان ایرانی را به محضر همه خدمتگزاران عرصه سلامت به ویژه همکاران پر تلاش و مظلوم داروساز در سرتاسر میهن اسلامی شادباش عرض می نمایم و خداوند کریم را می خوانم که خاک این سرزمین را برای رویش و پرورش رازی ها و ابن سینا های دیگر سبز و حاصلخیز بدارد.
جامعه فرهیخته داروسازان کشور عزیزمان به خود می‌بالد که روز رقم‌ خورده ‌شده به نام آنان، سالروز تولد حکیم پرآوازه ای است با تلاشی خستگی‌ناپذیر در راه گشودن افق‌های جدید و فراهم‌ آوردن دستاوردهای مفید برای بشریت، از جان خود نیز دریغ نکرد تا بدین گونه نمادی از سخت کوشی و فداکاری طبیبان و دانشمندان این مرز و بوم باشد.

با وچود اینکه داروسازان ایران با جمعیت قریب به ۲۳ هزار نفر نسبت کوچکی از جامعه پزشکی را تشکیل می دهند اما سهم عظیمی از تولید دانش و فناوری و تأمین نیازهای دارویی جامعه را بر دوش می کشند، در صنعت داروسازان ایرانی کارنامه بسیار پرافتخاری را در چهار دهه گذشته رقم زده اند و توانسته اند حدود ۹۵ درصد داروهای مورد نیاز کشور را تأمین نمایند.
فردای روشن‌تر و فضای مطلوبتری را برای خدمت رسانی داروسازان گرانقدر و توفیقات افزونتری را در تامین نیازهای دارویی مردم آرزومندم.

مجله اینترنتی زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا