تازه ها

پورشه جدید با طراحی متفاوت در راه است +تصاویر

پورشه خودرو ماشیندر 1965 میلادی زمانی که تنها یکی دو سال از عرضه بهترین ساخته پورشه یعنی 911 می‌گذشت، مهندسان این شرکت تصمیم بزرگی گرفتند.

 در آن سال قرار بر آن شد که روی نمونه‌های روباز یک دستکاری ظاهری انجام شود. به این صورت که در قسمت انتهای شیشه عقب یک ستون فولادی تعبیه شود تا هم ایمنی خودرو افزایش بیابد و هم زیبایی‌اش دو‌چندان شود.

این اقدام در ظاهر خیلی با استقبال روبه‌رو نشد. ولی چندی که گذشت ناگهان محبوبیتش فوران کرد. این مدل‌ها 911 Targa اسم داشتند. اکنون بعد از نزدیک به 50 سال از آن تاریخ، پورشه باز هم قصد دارد یک تارگای دیگر را راهی بازار کند.

یک مدل کاملاً جدید که هنوز حتی تصاویر رسمی آن نیز منتشر نشده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودروساز اشتوتگارتی می‌خواهد ویرایش 2015 سوپراسپرت خود را برای نمایشگاه دیترویت آماده کند.

گفته می‌شود مدل پایه 911 تارگا با موتور 2.4 لیتری شش سیلندر می‌تواند 350 اسب‌بخار نیرو تولید کند. همین‌طور نسخه نهایی‌اش که با موتور 3.8 لیتری قابلیت تولید 400 اسب‌بخار نیرو را دارد.

 بازار خبر

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا