حوادث

پشت‌پرده بی‌هوشی یک مرد تهرانی در قبر

دزد طعمه‌اش را بی‌هوش کرد و آن را در قبر رها کرد.

سرگرد ولی‌اله سعیدی رئیس کلانتری 205صحن حرم مطهر گفت: ساعت 12 ظهر 20 اردیبهشت ماه امسال مأموران کلانتری 205 صحن حرم مطهر مشغول گشتزنی در موقعیت مترو حرم مطهر بودند که شخصی با مشخصات مراد به آنان مراجعه و اعلام کرد که از سوی فردی مورد سرقت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اظهارات مالباخته گفت: مالباخته به مأموران گفت که چند روز پیش با شخصی به نام عباس دوست شده و او سه آبمیوه برایش خریده اما پس از خوردن آن بیهوش شده و حدود 72 ساعت بعد در حالی که درون یکی از قبرهای آماده بهشت زهرا(س) افتاده بود، به هوش آمده است.

رئیس کلانتری 205صحن حرم مطهر با بیان اینکه مالباخته پس از به هوش آمدن متوجه شده که گوشی تلفن همراه و 150 هزار تومان پول همراهش هدف سرقت قرار گرفته است، گفت: مالباخته در ادامه به مأموران گفت که دوباره زورگیر را در محدوده مترو حرم مطهر دیده و شناسایی کرده است.

سرگرد سعیدی افزود:‌ دزد جوان از سوی مأموران دستگیر شد و این مرد برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد و در آنجا پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم و دستگیری همدستان دیگرش در اختیار مأموران پایگاه 9 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ایران

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا