حوادث

همسرم پیر است، دیگر نمی‌خواهم کنارش باشم

 

مردی در دادگاه خانواده گفت: ۵ سال با همسرم تفاوت سنی داریم و او دیگر پیر شده است و من درخواست جدایی از او را دارم چرا که زندگی در کنار او برایم سخت است.

مردی 24 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

وی با بیان این‌که همسرم 5 سال از من بزرگ‌تر است، اظهار داشت: می‌خواهم از همسرم جدا شوم چرا که با یکدیگر تفاهم اخلاقی نداشته و دائم بین ما اختلاف وجود دارد و امروز به دادگاه آمدم تا با جدایی به تمام مشکلات پایان دهم.

مرد با اشاره به این‌که فرزندی نداریم، گفت: 2 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد؛ همسرم رفتارهایش بیش‌تر شبیه مادر برایم است تا همسر.

وی با بیان این‌که دیگر طاقت ادامه زندگی با همسرم را ندارم، افزود: وقتی من تمایل به تفریح دارم، همسرم تمایل به تمیز کردن خانه دارد در واقع به طور کلی روحیاتمان با یکدیگر متفاوت است و ن می توانیم همدیگر را درک کنیم.

زن در دادگاه خانواده حاضر شد و در مقابل قاضی پرونده با بیان این‌که طی 2 سال زندگی مشترک هر اقدامی کردم تا نزاع بین من و شوهرم پیش نیاید، افزود: نمی‌خواهم از شوهرم جدا شوم چرا که زندگی‌ام بدون او معنا ندارد.

وی ادامه داد: می‌خواهم دارای فرزند شویم تا زندگیمان رنگ و بویی دیگر بگیرد ولی شوهرم دائماً به فکر خوشگذرانی و کوه رفتن با دوستانش است و به من اهمیت نمی‌دهد.

زن عنوان کرد: من هیچ‌گاه رفتارهای بدش را به رویش نیاوردم که امروز تفاوت سنی و پیرشدن مرا بر سرم می‌کوبد.

مرد در مقابل قاضی بیان کرد: همسرم پیر شده و رفتارهایش مانند مادرم است و من برعکس او می‌خواهم جوانی کنم و این جوانی کردن را نمی‌توانم کنار او داشته باشم.

زن افزود: شوهرم حدود 5 بار به خواستگاری‌ام آمد تا در نهایت پدرم با ازدواجمان ما موافقت کرد ولی این موارد را شوهرم فراموش کرد و امروز به این شکل رفتار می‌کند.

مرد عنوان کرد: می‌خواهم از همسرم جدا شوم و به راحتی به زندگی بدون او ادامه دهم.

قاضی پرونده، زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و جلسه را پایان داد.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا