حوادث

هر هفته ۱۰۰ کیلو گرم کابل برق سرقت می کردیم

رئیس کلانتری خلیج فارس از دستگیری یکی از سارقان کابل های برق در منطقه خبر داد و گفت: متهم اعتراف کرد:” هر هفته ۲ مرحله و در هر مرحله حدود ۴۰ الی ۵۰ کیلو کابل برق سرقت می کردیم.”

سرهنگ “حسین عادلی” گفت: با دریافت خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قطع برق منطقه وسیعی از منطقه ۱۸ شهرداری تهران به علت سرقت کابل انتقال برق، اکیپ عملیات کلانتری ۱۷۹

خلیج فارس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس بیان داشت: با به دست آمدن اولین سرنخ ها، مشخص شد یک دستگاه خودروی تیبا سفید رنگ با ۲ سر نشین در ساعات بامدادی اقدام به سرقت کابل کرده و از محل سرقت متواری شده اند.

وی عنوان کرد: شواهد اولیه نشان می داد سارقان پس از سرقت کابل ها آن را تحت عنوان ضایعات مس در منطقه تقی آباد به فروش می رساندند که با توجه به اقدامات پاکسازی و امن سازی منطقه مذکور اتفاق افتاده بود تیم عملیات کلانتری خلیج فارس کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دستور قضائی تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان اعزام شد، تصریح کرد: یکی از متهمان به نام (ح. م ۳۵ ساله ) دستگیر و حدود ۱۰۰ کیلو گرم کابل به ارزش حدود ۴ میلیون تومان کشف شد.

وی افزود: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری ۱۷۹ منتقل شد.

سرهنگ عادلی با بیان اینکه متهم در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف کرد: گفت: متهم همچنین اعتراف کرد که در هفته ۲ مرحله و در هر مرحله بین ۴۰ تا ۵۰ کیلو کابل با همکاری همدستش سرقت می کردند و به مدت ۴ ماه است که سرقت می کنند.

رئیس کلانتری خلیج فارس در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت کارکنان خدوم اداره برق در ساعات مشخص، پوشش مصوب و تجهیزات مربوط به اداره برق انجام می شود و شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک که در ساعات و پوشش غیر متعارف اقدام به دستکاری تاسیسات و تجهیزات انتقال نیرو می کنند، مراتب را سریعا از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به همکاران من اطلاع دهند تا اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد.

مجله اینترنتی زندگی سالم

یلدا توکلی

عکس: لاجورد

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا