حوادث

هتک حرمت دختران و مردان توسط “کفتار پیر تهران”

کفتار پیر تهران

در بازار تهران ، فردي ناشناس به ما نزديک شد و با معرفي خود به عنوان پزشک به هر سه نفر ما پيشنهاد کار داد.

 به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پزشک قلابی که پس از بیهوش کردن بیماران آنها را مورد تعرض قرار می داد، 12 اسفند در دادگاه کیفری محاکمه می شود.

26 شهریور امسال فردی فردي به همراه همسر و خواهرش با مراجعه به کلانتري 113 بازار به مأموران اعلام کرد :در بازار تهران ، فردي ناشناس به ما نزديک شد و با معرفي خود به عنوان پزشک به هر سه نفر ما پيشنهاد کار داد و به اين بهانه و با خوراندن قرص ، ما را بيهوش کرد و تمام اموال همراهمان را به سرقت برد.

همزمان با آغاز رسيدگي به پرونده و در شرايطي که کارآگاهان در حال انجام اقدامات پليسي از شاکي پرونده و همسر و خواهر وي بودند ، پرونده مشابه ديگري نهم مهر ماه به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد که در آن پرونده نيز زن و شوهر جواني از سوی يک پزشک قلابي و به همان شيوه وشگرد بيهوش و مورد سرقت اموال قرار گرفته بودند .

اين زن و شوهر جوان پس از حضور در پايگاه هفتم، در اظهاراتي مشابه به کارآگاهان عنوان کردند: برای تهيه وام به بانک شعبه خيابان بهشت مراجعه کرده اما به علت نبودن رئيس بانک ، براي استراحت به داخل پارک شهر رفتيم . در داخل پارک فردي حدودا 50 ساله و با ظاهري کاملا آراسته و مرتب به ما نزديک شد و با معرفي خود به عنوان پزشک مدعي شد که قصد استخدام يک زن و شوهر به عنوان سرايه دار و همچنين کار در داروخانه را دارد .

زماني که در خصوص ميزان حقوق و شرايط کار به توافق رسيديم، به دعوت اين شخص و براي تنظيم قرارداد به يک مسافرخانه در منطقه باب همايون رفتيم . پس از اجاره اتاق از سوي اين شخص و به بهانه رفتن به آزمايشگاه برای گرفتن آزمايش خون، اعتياد و …، اين شخص از من و همسرم درخواست کرد تا کپسول هايي را که او ارائه کرده بود را استفاده کنيم که به محض خوردن آنها ، هر دو نفر بيهوش شديم.

پس از به هوش آمدن خودمان را در بيمارستان مشاهده کرديم و متوجه شديم که طلا و جواهرات همسرم به ارزش تقريبي 10 ميليون تومان به هراه کيف دستي حاوي 70 دلار ، 500 هزار تومان وجه نقد و دو عدد گوشي تلفن همراه به سرقت رفته است.

با توجه به حساسيت به وجود آمده در خصوص پرونده ، کارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي با انجام چهره نگاري و با مراجعه به مسافرخانه شناسايي شده در منطقه باب همايون اقدام به بررسي تصاوير دوربين هاي مداربسته مسافرخانه پرداخته و در بررسي تصاوير به دست آمده از چهره نگاري و دوربين هاي مداربسته موفق به شناسايي يکي از مجرمان سابقه دار پليس آگاهي به نام “محمدعلي” 54 ساله شدند که تمامي سوابق گذشته وي نيز مربوط به سرقت هاي به عنف به شيوه بيهوشي بود .

بلافاصله سوابق “محمدعلي ” مورد بررسي قرار گرفت و مشخص شد که وي چند سال پيش نيز به همين شيوه و شگرد اقدام به سرقت کرده که در يک فقره از سرقت ها ، يکي ازمالباختگان به علت عوارض ناشي از مصرف داروهاي بيهوشي فوت کرده بود .

بر اساس بررسي سوابق “محمدعلي ” ، مشخص شد که وي به تازگي و در 10 تیر ماه از زندان آزاد شده و در همين فاصله کوتاه از زمان آزادي ، دوباره سرقت هاي خود به همان شيوه و شگرد گذشته را از سر گرفته است.

با توجه به سوابق متهم در بلامکان بودن و احتمال تردد “محمدعلي” در مسافرخانه هاي منطقه باب همايون ، بلافاصله تصوير وي در اختيار مديران مسافرخانه هاي منطقه قرار داده شد تا در صورت شناسايي، بلافاصله موضوع به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام شود .
سرانجام ساعت سه بامداد 25 مهر امسال کارآگاهان پايگاه هفتم آگاهي متوجه شدند که “محمدعلي” به همراه زن و مرد جواني به يکي از مسافرخانه هاي منطقه باب همايون خيابان سوراصرافيل مراجعه کرده است.

بلافاصله کارآگاهان به اين مسافرخانه مراجعه و “محمدعلي” را در حاليکه اقدام به بيهوش کردن زن و مرد جواني کرده و قصد سرقت اموال آنها را داشت ، دستگير کردند .

در زمان دستگيري ، “محمدعلي” به محض مشاهده کارآگاهان قصد داشت تا با خوردن چندين عدد از قرص ها کپسول هاي همراه خود اقدام به خودکشي کند که با هوشياري کارآگاهان ، وي دستگير و همزمان زن و مرد بيهوش داخل مسافرخانه نيز به بيمارستان منتقل شدند .

با توجه به دستگيري “محمدعلي . ک” در محل ارتکاب جرم ، وي به ناچار لب به اعتراف گشود و در ادامه تحقيقات محل نگهداري اموال سرقتی در خيابان خيام شناسايي شد . با مراجعه کارآگاهان به مخفيگاه متهم و در بازرسي از اين محل ، کارآگاهان موفق به کشف “وسايل گريم چهره “، “چندين دست کت و شلوار”، “انواع عينکهاي دودي” ،”کيف مهندسي” و “انواع قرصها و آمپولهاي بيهوشي” شدند.

در ادامه 37 زن و دختر و مرد از پزشک قلابی شکایت کردند که در بیش از 10 مورد قربانیان مدعی شدند پس از بیهوشی مورد تجاوز قرار گرفته اند.

با تکمیل تحقیقات مقدماتی در دادسرا، پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

قرار است مرد متجاوز 12 اسفند یه صورت غیر علنی پای میز محاکمه قرار بگیرد.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا