حوادث

معمای پیچیده مرگ زن جوانی که در کیسه پلاستیکی پیدا شد

سرسختی دو برادر در خاموش ماندن، پرونده را پر ابهام‌تر کرده بود.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، تشابه «دی. ان. ای» دو برادر دوقلو، پلیس کلرادو را برای حل معمای قتل یک زن با مشکل روبه رو کرده‌است.

 

به‌گزارش پلیس «هیتردی وایلد» 30 ساله که در آستانه جدایی از همسرش «دن‌دی‌وایلد» قرار داشت 11 سال پیش به همراه دو فرزندش برای ملاقات با این زن به خانه او رفت اما زن پس از این ملاقات هرگز دیده نشد.

 

شوهر این زن که مظنون اصلی در گم‌شدن او است، به‌دلیل وابستگی شدید به برادر دوقلویش «دیوید» همیشه با او زندگی می‌کرد و در روز گم‌شدن زن نیز آنها در خانه با هم بودند و بچه‌ها نیز این موضوع را تأیید کرده‌اند.

 

با توجه به مرموز بودن ماجرای گم‌شدن این زن، پلیس بلافاصله وارد عمل شد و دو هفته پس از تحقیقات تخصصی جسد زن گمشده را پیدا کرد. این جسد که طناب‌پیچ شده و در کیسه‌ای پلاستیکی قرار گرفته بود در لجنزارهایی در نزدیکی خانه «دن‌و دیوید دی‌وایلد» پیدا شد.

 

به‌گفته پلیس هیچ سرنخی برای روشن شدن این جنایت وجود نداشت و هرچه مأموران پرونده را بررسی می‌کردند با ابهام‌های بیشتری روبه‌رو می‌شدند. این لایه‌های پر ابهام ادامه داشت تا این‌که سگ‌های جست‌وجوگر  پلیس در خودروی یکی از برادر‌ها اثری از یک جسد پیدا کردند که به‌نظر با ویژگی‌های جسد زن جوان همخوانی داشت.

 

با وجودی که شواهد با مهارت خاصی از بین برده شده بود اما در نهایت پلیس با استناد به مدارک موجود دو برادر را به‌عنوان مظنون به قتل بازداشت کرد و آنها را تحت بازجویی قرار داد اما هیچ یک حاضر به اعتراف نبودند.

 

به‌گفته سخنگوی پلیس این دو برادر جنایت را با دقت عمل خاصی انجام داده بودند و با پوشیدن چندلایه دستکش هیچ ردی از خود برجای نگذاشته‌بودند. سرسختی این دو برادر در خاموش ماندن، پرونده را پر ابهام‌تر کرده بود و از آنجا که هر دو مظنون DNA مشترک و یکسان داشتند حتی معاینات پیشرفته از جسد و نمونه‌گیری DNA نیز نمی‌توانست مجرم واقعی را مشخص کند.

 

این پرونده جنجالی چندماه بعد پس از این‌که یکی از برادرها اتهام‌ها را به گردن گرفت، بسته شد اما همچنان ابهام‌های بسیاری درباره قتل باقی ماند. هنوز هیچ یک از افسران این پرونده علت اقدام «دیوید» برای پذیرفتن اتهام قتل زن سابق برادرش را نمی‌داند و از آنجا که «دن» شخصیت تابع دارد او نیز به تبعیت از صحبت‌های برادرش سکوت کرده و حاضر به رمزگشایی نشده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا