حوادث

معالجات دندانپزشک قلابی دردسر ساز شد/ “قیمت پایین” شگرد مرد شیاد برای فریب خانواده‌ها

 

مردی که در پوشش ارائه خدمات دندانپزشکی با قیمت پایین،‌ اقدام به کلاهبرداری می‌کرد،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر دستگیری دندانپزشک قلابی گفت: فردی با مراجعه به منازل مدعی می‌شد که می تواند با قیمت‌های بسیار پایین، اعضای خانواده‌ها تحت خدمات دندانپزشکی قرار دهد.

 

وی افزود: این مرد شیاد توانست با این شگرد ده‌ خانواده را فریب دهد و مبالغی به جیب بزند.

 

این مقام مسئول انتظامی افزود: پلیس زمانی متوجه دندانپزشک قلابی شد که یکی از خانواده‌ها با حضور در پایگاه پلیس در غرب استان تهران اعلام کردند که مردی با دریافت مبالغ بسیار کم قرار بود خدمات دندانپزشکی به ما ارائه کند ولی اقدامی صورت نگرفت.

 

سردار اصلانی اذعان داشت:  پس از شکایت این خانواده پرونده مورد بررسی قرار گرفت و متهم در شهریار شناسایی و در یک اقدام پلیسی دستگیر و روانه پایگاه انتظامی گردید.

 

وی گفت: این مرد شیاد که هیچگونه مدرک تحصیلی نداشت با مواجه با قربانیان خود لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری از مردم در قالب ارائه خدمات دندانپزشکی اعتراف کرد.

 

بر اساس گزارش خبرنگار ما،‌ این مرد متهم دارای چندین مطب در سطح شهرستان بوده است و تعدادی از بیمارانی که به این فرد مراجعه کرده‌اند به دلیل معالجات اشتباه دچار عفونت دهان و دندان شده‌اند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا