حوادث

مسخره کردن خواهر شوهر عروس جوان را به دادگاه کشاند

زن جوان زمانی که دید خواهرشوهرش مادر خیاطش را مسخره می کند، به دادگاه خانواده رفت تا از شوهرش جدا شود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، زن جوان با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق داد. وی در خصوص علت درخواست طلاق خود به قاضی گفت: آقای قاضی من مادرم خیاط است و از راه خیاطی خرج زندگیمان را در می آورد. پدرم هم خیلی وقت پیش فوت کرد.

زن جوان گفت: اما از روزی که با سعید ازدواج کردم خواهر شوهرم مرتب به من زخم زبان می زند و شغل مادرم را مسخره می کند. او هر روز با من دعوا به راه می اندازد و وقتی دعوایمان می شود می گوید یادت رفته که مادرت منتظر است تا ما دکمه های لباس هایمان پاره شود و او برایمان بدوزد تا پول گیرش بیاید.!

وی ادامه داد: دیگر تحمل این حرف ها را ندارم و نمی توانم بنشینم تا هر روز مادرم را مسخره کنند. وقتی به شوهرم هم می گویم، او می گوید که تحمل کن خواهر من اخلاقش همین است. شوهرم اصلا جلوی خواهرش نمی ایستد و اجازه می دهد او هر توهینی که بخواهد به من و مادرم کند. من هم تصمیم خودم را گرفتم و می خواهم برای همیشه از او جدا شوم.

بعد از حرف های این مرد تلاش قاضی برای منصرف کردن او از طلاق بی نتیجه می ماند و بررسی این پرونده به جلسه بعدی و در حضور شوهر این زن موکول می شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا