حوادث

مرگ مرموز دانش آموزی در راه مدرسه

به نقل از ایرنا، شاید هنگامی که امیر محمد کوچک دسته گلی صحرایی را برای تقدیم به معلمش می چید، دوستانش تصور نمی کردند دسته گلش در فاصله مزرعه تا مدرسه برای همیشه در دستانش بخشکد.

امیرمحمد یزدانی دانش آموز پایه دوم ابتدایی در روستای حاجی کمال دهدز به همراه دوستانش برای چیدن گل به مزارع اطراف رفتند ولی عمرش به کوتاهی گلهای بهاری بود که برای معلم چیده بود.

این کودک روز دوشنبه پیش از آنکه زنگ مدرسه در نوبت عصر زده شود در نواحی اطراف مدرسه به دلایل نامعلوم فوت کرده و هم اکنون جسد وی برای بررسی علت یا علل مرگ در اختیار پزشکی قانونی است.

یک منبع آگاه که خواست نامی از وی در خبر برده نشود عصر دوشنبه در این باره گفت: طبق بررسی های میدانی و گفت و گوهایی که با همکلاسی های این کودک انجام شده است، ظاهرا همراه آنان برای چیدن گل برای تقدیم به معلمش به مزرعه اطراف مدرسه رفته و در آنجا نیز با آنان بوده اما هنگام بازگشت از گروه جدا می شود تا دقایقی بعد به مدرسه بیاید، ولی پس از مدتی پیکر بیهوش وی در آغوش یکی از زنان محل به مدرسه رسانده می شود.

وی افزود: مسوولان مدرسه با مشاهده وضعیت کودک وی را به مرکز درمانی محل اعزام می کنند ولی پس از بررسی مشخص شد که امیر محمد فوت کرده است.

بنا به گفته این منبع در بررسی های اولیه بدن کودک هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مشاهده نشده به همین دلیل پزشکی قانونی در حال بررسی کلیه احتمالات هستند و تا اظهار نظر رسمی این مرجع نمی توان درباره علت فوت اظهارنظری کرد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا