حوادث

مرگ دردناک پسر 3 ساله در خودروی مادرش/ جزئیات حادثه از زبان بازپرس شعبه هفتم

 

بازپرس شعبه‌ی هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان مرگ دلخراش یک پسر بچه 3 ساله را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، “حسین میرزابیگی” به روایت مرگ دلخراش یک پسربچه سه ساله در کرمان پرداخت که گردن وی بین شیشه و شاسی خودرو گیر کرد و پس از خفگی و مرگ مغزی درگذشت.

وی گفت: امسال، یک پسربچه سه ساله سوار بر خودروی والدین خود بوده است، مادرش زمانی که قصد داشته برای دقایقی به منزل برود، این کودک را در داخل خودرو تنها می‌گذارد و درب ماشین را قفل می‌کند و زمانی که شیشه‌بالابر برقی فعال می‌شود، گردن بچه بین شیشه و شاسی دستگاه شیشه بالابر گیر کرده و این کودک دچار خفگی شده و جان خود را از دست می‌دهد.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: ما در زندگی روزمره از وسائلی استفاده می‌کنیم که می‌تواند به‌طور بالقوه برای ما و فرزندان‌مان خطرزا باشد که دزدگیرهای خودکار خودروها یکی از این موارد است.

میرزابیگی اظهار کرد: پس از قفل کردن برخی خودروها توسط دزدگیر شیشه‌های آنها به‌صورت خودکار بالا می‌آید و امکان دارد چنانچه خردسالان در خودرو تنها باشند، اعضای بدن آنها مانند دست یا سر بین شیشه و شاسی خودرو گیر کرده و صدماتی به آنها وارد شود.

وی تصریح کرد: نمونه‌ی عینی استفاده از شیشه‌بالابرهای برقی فوت کودک سه ساله‌ای در کرمان است که با خارج شدن والدین وی از خودرو و تنها شدن در ماشین به‌علت کنجکاوی سرش را بیرون آورده و با بالا آمدن شیشه گردن این پسربچه بین شیشه و شاسی خودرو گیر کرده است و دچار خفگی و در نهایت مرگ مغزی می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

میرزابیگی تصریح کرد: از والدین تقاضا می‌شود در استفاده از چنین وسائل خطرزایی دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا