حوادث

مرعشی: از یافتن مجروحان مجهول‌الهویه و مفقودالاثرها ناامید شده‌ایم

 

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت از یافتن مجروحان مجهول‌الهویه در بیمارستان‌های سعودی ناامید شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سیدعلی مرعشی با تشریح آخرین وضعیت شناسایی زائران جان‌باخته و مفقودشده ایرانی در فاجعه منا، اظهار کرد: متاسفانه عربستان از روز گذشته (سه‌شنبه) تا کنون اجازه نداده گروه های ایران وارد سردخانه “معیصم” در مکه شوند، به همین دلیل شناسایی جدیدی صورت نگرفته است.

 

وی افزود: از امروز رایزنی‌های جدیدی آغاز شده تا بتوانیم شناسایی اجساد فاجعه منا را سرعت ببخشیم.

 

دکتر مرعشی سپس با بیان این‌که طی دو روز گذشته بیمارستان‌های طائف، جده و مکه که احتمال می‌رفت مجروحان مجهول‌الهویه ایرانی به آنجا منتقل شده باشند، کامل جست‌جو شده و متاسفانه حتی یک مورد مشکوک که ایرانی باشد، پیدا نکردیم، گفت: از یافتن مجروحان مجهول‌الهویه و مفقودالاثر دیگر به طور کامل نا امید شده‌ایم.

 

مرعشی درباره‌ی آخرین وضعیت بیماران و مجروحان ایرانی، اظهار کرد: درحال حاضر 11 مجروح ایرانی در بیمارستان مکه، یک زائر در بیمارستان جده و دو مجروح ایرانی دیگر در بیمارستان طائف تحت درمان هستند و امروز نیز 6 مجروح با دو پرواز به کشور منتقل شدند.

 

به گفته‌ وی ، 11 بیمار ایرانی هم اکنون زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند که هفت تن از آن‌ها جزو مجروحان فاجعه منا هستند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا