حوادث

مرد عصبانی، با تفنگ ساچمه ای به جان نوجوانان پایتخت افتاد

تیراندازی به سمت نوجوانان؛

 

ساعت 18 و 10 دقیقه 12 اسفند ماه بر اساس اعلام مرکز پیام مبنی بر تیراندازی و مجروح کردن تعدادی نوجوان با اسلحه ساچمه‌ای بلافاصله ماموران کلانتری 132 نبرد به آدرس خاوران،خیابان کاشی اعزام شدند.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 18 و 10 دقیقه 12 اسفند ماه بر اساس اعلام مرکز پیام مبنی بر تیراندازی و مجروح کردن تعدادی نوجوان با اسلحه ساچمه‌ای بلافاصله ماموران کلانتری 132 نبرد به آدرس خاوران،خیابان کاشی اعزام  شدند.

 

با حضور ماموران مشخص شد که فردی مهاجم از پشت بام ساختمانی دو طبقه به سمت کودکانی که در پارک در حال بازی بودند با شلیک تفنگ ساچمه ای تعداد چهار نفر از آنها را از ناحیه دست مجروح کرده است و کودکان به درمانگاهی در خیابان عباس کاشی انتقال داده شده‌اند.

 

در ادامه عوامل این یگان در درمانگاه حاضر و مشخص گردید تعداد 4 نفر از کودکان به هویت های “شایان” حدودا 11 ساله، “آرمان” 11 ساله، “مهرداد” 10ساله و “آرش” در حال مداوا هستند که برای تحقیقات و کسب اطلاعات از معتمدین محلی و زوایای تیراندازی موضوع به مقام قضایی منعکس شد که دستور بازداشت متهم و یا متهمان صادر و مقرر شد ماموران در اسرع  وقت به دستگیری متهم و متهمان با اذن ورود به مخفیگاه و کشف سلاح اقدام کنند.

 

لذا ماموران تخصصی کلانتری 132نبرد به آدرس خیابان کاشی اعزام و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی اقدام به دستگیری فردی به هویت “خسرو” حدودا 45 ساله نموده که متهم به محض دستگیری به بزه ارتکابی اقرار و اظهار داشت که بنده قبول دارم که کودکان را با سلاح ساچمه ای مجروح نموده ام  چون آنان با بازی گوشی در پارک باعث شده بودند تا آسایش و آرامش من سلب شود و  خواب بعداز ظهر من به هم بخورد.

 

به همین دلیل تصمیم گرفتم  تا با اسلحه شکاری که در اختیار داشتم و با آن گاهی اوقات گنجشک و یا کبوتر شکار می کردم به پشت بام منزلم بروم  و از آنجاییکه شکارچی ماهری هستم تصمیم گرفتم با نشانه گیری دقیق بچه ها را از ناحیه دست و پا مصدوم کنم تا درس عبرت بگیرند و دیگر به این پارک که در کناز منزل من قرار دارد نیایند و سرو صدا نکنند.

 

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت درباره این خبر گفت: فرد دستگیر شده با اسلحه به یگان انتقال داده شد و پس از تشکیل پرونده در اختیار بازپرس دادسرای ناحیه 14تهران قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا